Reklama týdne: AIG — Tackle the Risk
Klient: AIG
Agentury: TBWA Hakuhodo, AOI Pro
Země: Japonsko
V čem jsou hráči ragby nejlepší? No přece ve srážení lidí k zemi. Přesně to dělá v reklamě pojišťovny AIG slavný novozélandský národní tým přezdívaný All Blacks.
Hráči sprintují po ulicích Tokia a postupně povalí mladou dívku, messengera jedoucího na kole, člověka převlečeného za reklamního medvěda, byznysmena, myče oken a zastaví i mladou matku jedoucí s dítětem v autě. Proč to dělají? Nebudeme vám kazit překvapení. Zhlédněte tuto akční podívanou sami.
Spot s kreativou od agentury TBWA Hakuhodo a produkcí v režii AOI Pro využívá dlouhodobé partnerství netradičním způsobem. Spoty pojišťoven dlouho především strašily, aby se v poslední době snažily dojímat. V tomto případě ale dokáže reklama diváka udržet v napětí a bavit po celé 3 minuty.
Navíc dává smysl i produktově. Spotem je propagován loni na japonský trh uvedený produkt „Aktivní péče“, který není jen reaktivní, když se nějaká nehoda stane, ale zároveň nabízí aktivní pomoc pojištěncům, jež má napomoci i předcházení rizik.
Kreativní ředitel TBWA Hakuhodo, Kazoo Sato, vysvětlil:
„Hledali jsme dokonalý způsob, jak přivést myšlenku nabídky AIG v život. S tím, že Japonsko bude hostit v roce 2019 mistrovství světa v ragby, stoupá i zájem o tento sport. To vytváří skvělou příležitost k tomu, aby spolupráce s All Blacks zarezonovala s veřejností...“
Společnost AIG navíc nedávno podepsala s novozélandským týmem sponzorskou smlouvu na dalších 6 let, kdy budou nosit hráči její logo na dresech. Jen doufejme, že za tu dobu vzniknou další takto dynamické spoty, které celému segmentu ukážou, že i v oblasti pojišťovnictví mohou vznikat napínavé a zábavné reklamy.
Zdroje: Campaign Brief Asia, Campaign Asia