Reklama týdne: Nepřeskočitelný pre-roll od pojišťovny GEICO

6. 3. 2015 | Petr Michl
Tuto reklamu nemůžete přeskočit, právě totiž skončila.



Klient: GEICO
Agentura: The Martin Agency
Země: USA

Video je jedním z nejpopulárnějších formátů obsahu na internetu. Například jen v České republice sleduje dle NetMonitoru denně streamovaný obsah 750 tisíc uživatelů v průměru celých 40 minut. Pro tvůrce video reklam je ovšem smutným faktem to, že naprostá většina z nich je přeskočena na internetu po 5 vteřinách. Americká pojišťovna GEICO je známá svými vtipnými reklamami. Tentokrát se ovšem zaměřila na to, aby nezapadly ani jako pre-rolly na YouTube.

To podstatné vám tak řeknou v prvních vteřinách. U kritické hranice pěti vteřin zazní:Tuto reklamu od GEICO už nemůžete přeskočit, protože právě skončila." Reálně až v tom okamžiku přidají podstatné sdělení, ale lidé zkrátka nepřeskakují reklamy, když jim někdo řekne, že nemůžou. Když to udělají po patnácti  vteřinách, je to už jedno. Po zbytek minutového spotu se totiž scéna zastaví a aktivní je v ní jen jeden prvek. Třeba pes užírající lidem z talířů při rodinné snídani, zatímco oni jsou zamrzlí v čase.

Nejlepší je dle nás výše uvedený spot se psem, reklamní agentura The Martin Agency ale vytvořila i 3 další: s uklízeči, zahradní grilovací party a usměvavými manažery ve výtahu. 

Zdroj: Martin Agency


Tip redakce:

Toto není první, pokus, jak zastavit diváky pre-rollů od kliknutí na „Přeskočit reklamu". Reklamní agentura Nail zvolila možná ještě účinnější způsob než GEICO - v kritických prvních pěti vteřinách diváky doslova vydírá: „Můžete tuto reklamu přeskočit, ale pak dostane toto štěňátko elektrickou ránu."



Podívejte se na to v článku Agentura vytvořila online video reklamu, kterou nedokážete přeskočit.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: