Reklamní agentura Ogilvy bodovala na festivalu Golden Drum
Reklamní agentura Ogilvy získala na festivalu Golden Drum ve slovinském Portoroži čtyři ocenění. Zástupci společnosti si tak domů odvezli třikrát zlato a jednou stříbro. Ogilvy se stala jednou z nejúspěšnějších agentur, která Česko na festivalu s podtitulem „New thinking from New Europe“ zastupovala.
Reklamní agentura se do soutěže přihlásila s patnácti kampaněmi. Do tzv. shortlistu jich nakonec postoupilo dvanáct. V kategoriích tištěné reklamy a venkovní reklamy vyhrála kampaň Stalinklaus na vodku Amundsen. Další ocenění získal projekt Zlatý ručičky, jehož klíčovou postavou byl Přemek Podlaha. Kampaň se umístila na druhé příčce v kategorii PR a získala také nejvyšší ocenění v kategorii integrovaná kampaň.
Do finále soutěže festivalu Golden Drum se dostalo celkem 27 českých přihlášek. Na letošní ročník poslaly české agentury 176 přihlášek. To je jednou tolik, oproti loňskému roku. Tehdy jich zaslaly 98.
Festival Golden Drum, který se letos konal už po osmnácté, patří mezi nejprestižnější reklamní soutěže ve střední a východní Evropě.