Retail in Detail se zaměří na promotion
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Promoční akce hrály na maloobchodním trhu vždy klíčovou roli, v době ekonomické krize jde však o téma doslova související s přežitím obchodníků i jejich dodavatelů. Jak potvrzují nejaktuálnější výzkumy trhu, promoce jsou v současnosti nejen hlavním motorem generujícím obrat, ale jsou bohužel i hlavním zdrojem ztrát a snižování loajality vůči řetězcům i značkám.
Společnost Blue Events se proto rozhodla zaměřit další událost ze specializované série Retail in Detail právě na toto vysoce aktuální téma. Konference Retail in Detail/Efficient Promotions se bude konat 31.3. 2010 v pražském Kongresovém centru U Hájků a vystoupí na ní 15 řečníků a panelistů.
Konferenci zahájí prezentace výzkumů českého a slovenského trhu, které zdokumentují nejen explodující rozsah promocí, ale i jejich často negativní dopad na maloobchodní i dodavatelské firmy. Konference se bude snažit ukázat, že se řadě chyb při promocích lze vyhnout, neboť správné analýzy, strategie i taktiky mohou napomoci k jejich daleko vyšší efektivitě. Významnou roli při tom mohou sehrát i inovace, opírající se o využití nejnovějších technologií a marketingových postupů. Účastníky se o tom pokusí pomocí případových studií přesvědčit zástupci výrobních firem a dodavatelů marketingových služeb a technologií. Konference vyvrcholí velkou panelovou diskusí za účasti reprezentantů potravinářského i nepotravinářského obchodu.
Detailní program konference i online registrace je k dispozici zde.