Seminář: Recept na úspěch v sociálních sítích podle Socialbakers
Ve Facebooku se teoreticky vyzná každý, nastavit na něm dobře kampaň a pohlídat se její náklady už ovšem není tak jednoduché. I tento druh znalostí se pokusí předat odborníci na semináři společnosti top vision Sociální sítě jako nový efektivní marketingový nástroj – zaměřeno na FACEBOOK. Toto je jeho charakteristika:
- Seminář není statický – účastníci se budou moci (muset) zapojit, diskutovat a vyzkoušet si tvorbu své kampaně „nanečisto“
- Ukáže cestu, jak Facebook účelně využít k propagaci Vaší značky, popř. Vašeho produktu
- Seznámí s novými možnostmi integrace a využití Facebooku
V rámci kurzu budou vyvráceny mýty o Facebooku. Nebude ale opomenuto ani nastínění využití těch méně masových sociálních sítí.
V části věnující se integraci Facebooku do marketingové komunikace budou prakticky představeny různé formy PPC reklamy a jejich cílení.
Bude ukázáno, jakým způsobem udělat web ještě více sociální s pomocí Facebook Social Widgets či jak využít Real Time Search.
Nezanedbatelná část dne bude věnována i práci s firemními stránkami a možnostem využití Facebook aplikací.
Pochopitelně nebudou chybět ani případové studie Facebook kampaní s rozdílnými cíly.
Zlatým hřebem dne pak bude workshop, v jehož rámci se bude ve skupinách vytvářet kampaň na vybrané téma.
Jednotlivými tématy bude provázet:
Filip Gregor, odborný konzultant v oblasti komunikačních strategií ze společnosti Socialbakers;
Lukáš Maixner, jeden ze spoluzakladatelů Socialbakers a zároveň výkonný ředitel a spolumajitel Candytech - entity, která se zaměřuje na komplexní komunikační strategie pro Facebook, včetně tvorby aplikací;
Ondřej Jireš, specialista marketingu v sociálních médiích společnosti Dobrý web (čtenáři Marketing Journalu ho mohou znát třeba z rozhovoru o kupování fanoušků Obchod s hloupostí na Facebooku).
Přečtěte si kompletní program a prozkoumejte profily lektorů. Registrace je možná ZDE.