Soud dal za pravdu O2 - reklama UPC byla klamavá

12. 12. 2010 | ČTK
Vrchní soud v Praze potvrdil, že tuzemská kabelová firma UPC nesmí používat reklamu na internetové připojení srovnávající službu s Telefónikou O2. Městský soud již letos v lednu označil reklamu za klamavou a neobjektivní. Informoval o tom mluvčí O2 Martin Žabka.

UPC, www.upc.cz

Vrchní soud v Praze potvrdil, že tuzemská kabelová firma UPC nesmí používat reklamu na internetové připojení srovnávající službu s Telefónikou O2. Městský soud již letos v lednu označil reklamu za klamavou a neobjektivní. Informoval o tom mluvčí O2 Martin Žabka. UPC již dříve uvedla, že reklamu za klamavou nepovažuje, kampaň již ukončila. "Čekáme na písemné doručení rozsudku, který budeme samozřejmě respektovat," řekl mluvčí UPC František Malina.

Soud reklamu předběžně zakázal loni v létě. Televizní a rozhlasová reklama srovnávala připojení o rychlosti osm megabitů za sekundu od Telefóniky za cenu 750 korun s nabídkou UPC deset Mbit/s za 490 Kč. Podle soudu srovnání neodpovídalo zákonným požadavkům a bylo zavádějící.

"Srovnání bylo klamavé, neobjektivní a nekorektní a subjektivně ukazovalo UPC jako poskytovatele výhodnějšího, což bylo zhodnoceno jako klamavé sdělení způsobilé oklamat zákazníky a poškodit O2," dodal Žabka.

UPC a Telefónica O2 si nejvíce konkurují právě v nabídce internetu. Zatímco UPC měla na konci třetího čtvrtletí 400.000 uživatelů internetových služeb přes kabelové rozvody, Telefónica evidovala 777.000 zákazníků ADSL.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: