Tak určitě! Do kampaně Kauflandu u příležitosti MS v hokeji se zapojili hokejoví hráči i vlastní zaměstnanci
Špičkové hokejisty v netradičních rolích mohou lidé v těchto dnech vidět v nové marketingové kampani řetězce Kaufland. Ten u příležitosti MS v hokeji představil reklamní spoty, ve kterých jeho zaměstnanci předvedou, že to umí na prodejní ploše také pořádně rozjet. Kaufland chce kampaní mimo jiné ukázat svoji oddanost hokeji, který napříč všemi kategoriemi podporuje dlouhodobě. I proto bude kampaň s hlavním mottem „Tak určitě!“ pokračovat v různých obměnách i po ukončení MS.
Maloobchodní řetězec Kaufland žije hokejem. Platí to nejen pro stávající mistrovství světa, ale jeden z nejoblíbenějších tuzemských sportů je pro Kaufland srdcovou záležitostí trvale. Právě u příležitosti MS ve Finsku a Lotyšsku se však řetězec rozhodl svoji podporu promítnout také do nové marketingové kampaně a propojit svět prodejen s hokejovým prostředím.
Klíčovým obsahovým prvkem kampaně z dílny VMLY&R jsou čtyři reklamní videospoty, v nichž se kromě profesionálních herců objevují v hlavních rolí také extraligoví hokejisté i zaměstnanci Kauflandu. „V nové hokejové kampani ukazujeme naše zaměstnance jako ty, kteří to umí hokejistům pořádně předvést. Ačkoli nejsou na ledě a nemají dva tréninky denně, jejich práce je stejně náročná – a to v televizních spotech oceňují i hokejoví hráči,“ říká marketingová ředitelka Kauflandu Petra Kalužíková.
Cílem nové kampaně Kauflandu je podle Kalužíkové mimo jiné zastřešit komunikaci hokeje, kterému se přední český řetězec jako partner věnuje napříč všemi kategoriemi. „Kromě mužské reprezentace sponzorujeme extraligu, ženský hokej, parahokej a samozřejmě také hokejovou mládež, která je pro nás velmi důležitá.,“ uvedla Kalužíková.
Kampaň odstartovala spolu se světovým šampionátem na všech komunikačních kanálech. Postupně se objeví v televizi, rádiu, na sociálních sítích, billboardech a také v tisku. Veřejnost se zatím mohla setkat s prvním spotem Kaufland hokej spot, ve kterém vystupuje hráč Kryštof Hrabík z HC Škoda Plzeň.
V dalších videích z produkce společnosti Punk Film si zahráli také David Kaše, Adam Kubík a Jaromír Jágr.
Zatímco 87. ročník mistrovství světa ve Finsku a Lotyšsku 28. května skončí rozdáním medailí, na hokej zaměřená kampaň a její hlavní slogan „Tak určitě!“ budou Kaufland provázet v různých obměnách dlouhodobě. „Na zbytek letošního roku i na následující období chystáme celou řadu pestrých hokejových aktivit. V září zahájíme již třetí ročník projektu pro mládež Kaufland Škola hokejových talentů. Stávající kampaň je tak jen začátkem příběhu, který chceme nejen na poli komunikace psát a žít s českým hokejem trvale,“ uzavírá Kalužíková.