Univerzita přišla s propagační kampaní chytře využívající Facebook Places
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Zajímavý způsob pro propagaci využila univerzita v Kentucky. Spolu se svojí kreativní agenturou Cornett-IMS se zaměřila na oblibu Facebooku u generace potenciálních studentů a připravila kampaň, využívající nejnovější službu Facebooku Places. A to způsobem, který je nanejvýš neotřelý.
Univerzita totiž nechala vyrobit obrovské dřevěné makety kapénkovitých šipek, které jsou použity v ikoně služby. Studentům mají připomínat, aby se prostřednictvím svých smartphonů "začekovali" a přitáhli tak k univerzitě pozornost svých facebookovských přátel. Projekt je součástí dlouhodobé kampaně, mající přitáhnout dvojnásobek nových studentů, než tomu bylo doposud.
Maktety jsou zatím dvě a škola nyní uvažuje o jejich rozšíření, neboť zájem médií i studentů je velký. Logo Facebook Places bude také pravděpodobně vylepeno po celém areálu na samolepkách.