Varlata na billboardu značky trenek Bonds reagují na okolní teplotu
Ten, kdo schválil loni novou formu propagace značky pánského spodního prádla Bonds, měl pořádné koule. Odvážné kampaně s pohupujícími se varlaty se osvědčily a značka s daným konceptem pokračuje i letos. K vtipným spotům nyní přidává i vychytralý billboard.
Spot značky nejprodávanějších australských trenek Bonds nazvaný The Boys patřil k nejvtipnějším reklamám loňského roku. Personifikovaná mluvící zlatá varlata působí sice ujetě, ale pohodlí v rozkroku je při výběru spodního prádla pro pány tím nejdůležitějším kritériem. Proč jim tak nepřipomenout, s čím se jejich „chlapci" musí pravidelně vyrovnávat. De facto celosvětový úspěch reklam, které byly zaměřené primárně na trh v Austrálii a na Novém Zélandu, napomohl k tomu, že mají své pokračování. Mimo videoreklam přichází nyní i s originálním billboardem, který se nachází po straně sedmipatrové budovy v Melbourne.
Jeho unikátnost spočívá v tom, že dvě vyobrazená varlata mění svou pozici na billboardu dle toho, jaké je zrovna počasí. Agentura oOh! Media zodpovědná za outdoor reklamu to vysvětluje takto:
„Když je chladno, chlapci se stáhnou směrem k vrchu billboardu. V případě, že se udělá horko, se sníží a visí zcela volně. Pokaždé, když fouká, se také zakývají."
Ano, na YouTube nebo v news feedu na Facebooku jsme už viděli ledacos. Když ale jedete po silnici a nad vámi se znudeně houpou dvě varlata, dost těžko to jde ignorovat. CEO oOh! Media Brendan Cook k tomu dodává: „S technologií schopnou upravovat reklamu na základě počasí jsme přišli už před dvěma lety, tato kampaň využívající v reálném čase RSS feedy ji ale posouvá na novou úroveň. Díky naší schopnosti inovovat excelentní kreativu od Clemenger BBDO Melbourne bude kampaň vyvolávat mnohem vyšší engagement, než bylo dosud možné."
Od Clemenger BBDO Melbourne pak přichází pokračování videoreklam, tentokrát s tématem hygieny a péče. V té první dojde na úpravu pubického ochlupení.
Další spot přibližuje, jak se vaše varlata cítí, když nosíte staré spodky s dírami.
Jiný spot vám pak představuje, jak to asi varlata vnímají, když se jdete projet na kole. To špatné začíná už obléknutím elasťáků. Jízda je pak přímo peklem.
V další reklamě pak vysílají „chlapci" do mozku signál, že by se mělo jít do akce, ale při prezentace v zasedačce se to skutečně nehodí. Motto reklam je přitom vždy stejné: „chlapci" toho musí hodně vydržet, zaslouží si pohodlné spodky.
Zdroje: Creative Criminals, Fast Company