Vibrátory a děti. Lechtivá reklama má překvapivé poselství
To, že sex prodává, není nic nového. Prodávat můžou ale klidně i sexuální pomůcky. A to i v případech, kde byste to skutečně nečekali. Reklama níže je založená na momentu překvapení, proto se na ní nejdříve podívejte.
Vytvořit zábavnou reklamu na téma bezpečnost zbraní není asi úplně nejjednoduší. Organizaci Evolve se to ale povedlo. V krátkém spotu vystupují dvě běžné maminky a hlavně dvě erotické pomůcky, které rozhodně nepatří na ulici. A kdyby si maminka, u které proběhla dětská návšteva, svoje poklady náležitě zabezpečila, ušetřila by si minimálně pořádný trapas. Její syn a jeho kamarád totiž objevili její tajemství a nenapadlo je nic lepšího než jej vytáhnout před dům a využít vibrátory jako meče. To není asi nejpříjemnější situace, že?
Stejně erotické hračky by měli rodiče zabezpečit zbraně, které mohou dětem ublížit. Protože jak říká reklama, pokud je najdou, budou si s nimi chtít hrát. Ačkoliv se to může zdát neuvěřitelně, v roce 2013 zemřely vinou neúmyslného střílení a nedostatečně zabezpečených zbraní každý týden dvě děti. A ačkoliv u nás není ozbrojení tak rozšířené jako v Americe, reklama od Evolve se dá vztáhnout na cokoliv. Jednoduše je potřeba zabezpečit cokoliv s čím nechcete, aby si děti hrály. U zbraní, nožů, léků počínaje, u vibrátorů konče.
Erotickou hračku ve své reklamě použil překvapivě i obchodní dům IKEA a to už v roce 2002. Spot ukazuje malého chlapce, hrajícího si s malým autobusem, plastovými zvířátky a...máminým vibrátorem. A jakou má radost, když se mu ho podaří zapnout a začne vibrovat! Jak se mu dostalo do rukou? Maminka ho pravděpodobně nechala někde ležet, chlapeček ho našel a v domění, že se jedná o další hračku ji zapojil do hry. Tedy, o hračku jde, jen asi ne takovou, se kterou by si měl hrát. Přesně proto je motto reklamy jasné a pochopitelné: „Ukliďte si. Když ne pro sebe, tak pro ostatní."
Jedno je jasné. V rámci reklam mohou erotické hračky fungovat, do dětských rukou však každopádně nepatří.
Zdroj: AdWeek