Audi dělá v nové reklamě ze svých aut akvabely

20. 3. 2019 | Petr Michl
Audi vyměnila asfalt za vodu a pro tuto reklamu nechala na míru upravit velký bazén. Stvořila v něm bezmála umělecké dílo.

Nablýskaná auta snímaná v lichotivých záběrech — to vše jste už v reklamách na automobily viděli mnohokrát. Už jste je ale viděli jako akvabely? Přesně tak totiž působí vozy A7 a A1 v nové reklamě Audi vytvořené agenturou BBH London.

Tedy voda v bazénu je téměř vypuštěná, ladné synchronizované pohyby jsou ovšem přítomny a za doprovodu klasické hudby skutečně působí sestava uměleckým a až povznášejícím dojmem. Nechybí ani frajeřinky jako vyhnutí se o zrcátko, které se sklopí okamžik před případnou srážkou.

 Chief Creative Officer v BBH London Ian Heartfield uvedl:

„Neexistuje lepší příklad dvou entit zároveň se doplňujících svými pohyby, než je pár synchronizovaných plavců. Zaměnit je za (modely) A7 a A1 se zdálo jako skvělý způsob, jak upozornit na to, že DNA Audi je stejné napříč všemi modelovými řadami."  

Tento cíl byl bezpochyby naplněn. Divák obdiv mezi oba vozy nedělí a nepřemýšlí nad tím, že cenovka A7 se může od A1 lišit hravě lišit o více než milion korun. Když vyjíždí po svém čísle z bazénu je patrný rozdíl ve velikosti, ale je jasné, že „genetický základ" mají tato auta spojena čtyřmi kruhy.

Tip redakce

Zdroj: adweek.com

Je dobře, že tato reklama půjde také do kin. Minuta stopáže totiž uběhne jako nic a divák si vlastně přeje, aby pokračovala o něco déle. Máme tip na další spot, co má stejné charakteristiky. Malým filmem, který zcela postrádá lidský faktor, ale přesto je plný lidskosti, je i reklama od agentury Droga 5 na Seat Leon Cupra pojmenovaná „A Race Car Set Free“.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: