Audi dělá v nové reklamě ze svých aut akvabely
Nablýskaná auta snímaná v lichotivých záběrech — to vše jste už v reklamách na automobily viděli mnohokrát. Už jste je ale viděli jako akvabely? Přesně tak totiž působí vozy A7 a A1 v nové reklamě Audi vytvořené agenturou BBH London.
Tedy voda v bazénu je téměř vypuštěná, ladné synchronizované pohyby jsou ovšem přítomny a za doprovodu klasické hudby skutečně působí sestava uměleckým a až povznášejícím dojmem. Nechybí ani frajeřinky jako vyhnutí se o zrcátko, které se sklopí okamžik před případnou srážkou.
Chief Creative Officer v BBH London Ian Heartfield uvedl:
„Neexistuje lepší příklad dvou entit zároveň se doplňujících svými pohyby, než je pár synchronizovaných plavců. Zaměnit je za (modely) A7 a A1 se zdálo jako skvělý způsob, jak upozornit na to, že DNA Audi je stejné napříč všemi modelovými řadami."
Tento cíl byl bezpochyby naplněn. Divák obdiv mezi oba vozy nedělí a nepřemýšlí nad tím, že cenovka A7 se může od A1 lišit hravě lišit o více než milion korun. Když vyjíždí po svém čísle z bazénu je patrný rozdíl ve velikosti, ale je jasné, že „genetický základ" mají tato auta spojena čtyřmi kruhy.
Tip redakce
Je dobře, že tato reklama půjde také do kin. Minuta stopáže totiž uběhne jako nic a divák si vlastně přeje, aby pokračovala o něco déle. Máme tip na další spot, co má stejné charakteristiky. Malým filmem, který zcela postrádá lidský faktor, ale přesto je plný lidskosti, je i reklama od agentury Droga 5 na Seat Leon Cupra pojmenovaná „A Race Car Set Free“.