Audi představuje billboard, který se rozplyne jako pára

27. 3. 2015 | Petr Michl
Z výfuku Audi A7 Sportback h-tron vychází jen vodní pára. Billboard, který tento model propaguje, má podobně nehmotnou povahu.



Billboardů je u nás tolik, že bychom byli nejraději, kdyby se rozplynuly jako pára. Přesně toto zadání přitom splňuje v Německu realizovaný billboard propagující Audi A7 Sportback h-tron.

Je v tom ovšem velká dávka symbolismu. Tento model je totiž čistým elektromobilem a z jeho výfuku nevychází nic jiného než vodní pára. Agentura thjnk proto vytvořila outdoorovou formu reklamy, která za sebou doslova nezanechává žádné stopy.

Pouze v noci ve vybraných městech instaluje na příhodných místech skupina povolaných vypouštěče kouře, na který je promítán obraz namodralého Audi A7 Sportback h-tron.



Elektromobil vypadá v této formě jako přelud, vzácná návštěva z budoucnosti. Tou ve skutečnosti tak trochu je. A tato forma propagace to dokáže jasně vyjádřit. Samozřejmě nejde o trvale udržitelnou variantu outdoorové komunikace, ale spíše o počin pro získání mediálního zájmu. A to se rozhodně povedlo. Mimo trochy kouře po sobě totiž tato reklama zanechala i velmi silný dojem.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: