Burger King láká na dovážkovou službu další černohumornou sérií reklam
Burger King si rozhodně dokáže udělat legraci sám ze sebe. Když v minulosti využil pro své printové reklamy fotografie požárů vlastních hořících poboček, získal za to mimo pobavení zákazníků i mnoho kreativních cen, včetně Grand Prix v Cannes Lions. Nyní zachycuje vpády svých zákazníků na svou pobočku… v autech.
Ano, může se to stát. V USA jsou lidé ke svým auto sedačkám mnohem více fixovaní než u nás. Prostě máte takový hlad, že stočíte volantem tam, kam jde vaše srdce a žaludek. A může z toho být třeba scéna, kterou vidíte na jedné z nových printových reklam výše. Jako příčinu zachycených karambolů je tedy vidí minimálně Burger King, který se v tiskové zprávě ptá:
„Srážky aut s výlohami obchodů jsou častější, než si myslíte, i kvůli zvýšení incidentů v poslední době kvůli řízení bez dostatečné pozornosti. Nejpravděpodobnějším viníkem jsou smartphony, ale co takhle chutě na Whopper?
Vše podtrhuje slogan:
„Leave it to us.“
Na Burger Kingu to máte nechat, protože nabízí dovážku jídla s pomocí aplikace třetí strany DoorDash.
Jedná se tak o další vychytralé marketingové pomrknutí, které zákazníky úplně nešetří. Pochází z dílny španělské agentury LOLA MullenLowe, která stojí také za loňským nápaditým promem Scary Clown Night. Pro uklidnění všech, co někdy přišli do styku s korporátními právníky nebo jimi jsou: u žádné z 5 nehod zachycených na reklamách se nikomu nic vážného nestalo a s využitím fotografií dali řidiči nabořených vozů souhlas.
Zbývající printy si můžete prohlédnout níže, kliknutím na fotografii se vám zobrazí její verze v plné velikosti.
Tip redakce:
Připomeňte si reklamy s pobočkami Burger Kingu, které kvůli metodě pečení burgerů na otevřeném plameni hoří už od roku 1954.