Červencové výsledky NetMonitoru již podle nové metodiky

21. 8. 2015 | redakce
Tablety používá k návštěvě webových stránek již více než milion českých uživatelů a téměř třetina z nich sleduje na těchto zařízeních streamovaný obsah.

V souladu s nově zavedenou metodikou výzkumu NetMonitor se mění prezentace měsíčních výsledků návštěvnosti webových stránek zapojených do výzkumu. Nyní jsou výsledky rozdělené na jednotlivé platformy, z nichž uživatelé navštěvují webové stránky, tj. klasické počítače, mobilní telefony a tablety. Tzv. multiplatformní přistup tak přináší komplexnější pohled na konzumaci internetových médií, což pomůže optimalizovat například obsah pro jednotlivá zařízení či přesněji plánovat reklamní kampaně. 

 

Návštěvnost z klasických PC

Z počítačů navštívilo webové stránky zapojené do výzkumu 6,3 milionu českých a 2 miliony zahraničních uživatelů. Čeští uživatelé provedli na těchto webech téměř 5,6 miliardy zobrazení stránek, přičemž celkový počet zobrazení provedených na všech českých webových stránkách dosáhl 13,3 miliardy. Nejnavštěvovanějšími kategoriemi jsou v závislosti na počtu RU Domovské stránky portálů a Zpravodajství (5,6 resp. 4,4 milionu RU). Streamovaný obsah sledovalo na klasických PC téměř 3,5 milionu českých uživatelů a počet zahájených přehrání dosáhl 108 milionů.

 

Návštěvnost z mobilních telefonů

Z mobilních telefonů navštívilo webové stránky téměř 2,8 milionu českých uživatelů, kteří na nich provedli 1,1 miliardy zobrazení. Streamovaný obsah sledovalo z mobilních telefonů 430 tisíc RU a počet zahájených přehrání dosáhl téměř 5 milionů. Nejnavštěvovanější kategorií webů byly v případě této platformy Domovské stránky portálů (1,5 milionu RU), vysokou návštěvnost však zaznamenaly  také Komunikační služby a Bulvární magazíny (884 resp. 860 tisíc RU).

 

Návštěvnost z tabletů

Tablety používá k návštěvě webových stránek již více než milion českých uživatelů a téměř třetina z nich sleduje na těchto zařízeních streamovaný obsah. Na webech zapojených do výzkumu bylo v červenci z tabletů provedeno 244 milionů zobrazení stránek a více než 2 miliony zahájených přehrání multimediálního obsahu. Nejvíce reálných uživatelů měly, kromě Domovských stránek portálů (653 tisíc RU), rovněž Bulvární magazíny a Zpravodajství (412 resp. 382 tisíc RU). 

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: