Co s dětmi? Fotbalisté RCD Espanyol je vyměnili za psy

11. 10. 2024 | Petr Michl
Fotbalisté RCD Espanyol de Barcelona našli své parťáky pro nástup na hřiště v útulku. PR stunt přinesl klubu pozitivní sentiment a více než milionový dosah na sociálních, psům pak nové majitele a útulku značnou materiální pomoc.

Fotbalisté ve velkých ligových soutěžích často nastupují na hřiště ruku v ruce s mladými nadějemi. S chlapci a dívkami, co také kopají do míče a jednou by chtěli být na jejich místě. Malá věc pro fotbalové hvězdy, velké zážitky pro jejich obdivovatele.

Druhý nejslavnější klub z Barcelony, RCD Espanyol, nastoupil minulý víkend k fotbalovému utkání La Ligy s Mallorcou s malou inovací. Kumpány fotbalistů při vstupu na hřiště byli totiž psi z útulku. Někteří šli vedle nich, menší a ustrašenější se schoulili v jejich náručí.

Viděly to desítky tisíc lidí naživo a násobně více zprostředkovaně online.

Akci předcházela i rozsáhlá komunikace před zápasem, kdy byli vybraní pejsci hvězdou předzápasové tiskové konference. Fanouškům byla oznámena „psí jedenáctka“.

 

A po zápase si vysloužil každý její účastník vlastní příspěvek na sociálních sítích s výzvou k adopci. Fenku Lolu přivedl na hřiště český reprezentant Alex Král, a je již adoptovaná.

Fotbalový klub se tak ukázal v pozitivním kontextu pomoci zvířatům bez domova. Tato iniciativa je součástí kampaně „Els pericos no abandonan“ („Papoušci se nevzdávají“, papoušci jsou přezdívkou hráčů Espanyolu, pozn. red.). Ta již proběhla v loňském roce, letos akce přitáhla na sociálních sítí více než 1,3 milionu zhlédnutí. A především pejskům mohla reálně pomoci najít nové parťáky pro život. A nejen to. Klub zároveň vyzval fanoušky, aby darovali krmivo pro domácí mazlíčky, přikrývky a ručníky, to vše pro barcelonské útulky.

Podívejte se níže na fotografie z „psího nástupu“.

Zdroj: RSD Espanyol de Barcelona

Štítky dokumentu: Budování značky Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Podobné články: