Coca-Cola chystá v USA unikátní design pro každou láhev Diet Coke

10. 2. 2016 | Petr Michl
Coca-Cola posunuje úroveň unikátnosti v masové produkci na novou úroveň. Každá láhev Diet Coke bude mít unikátní design.



Coca-Cola se svou kampaní „Share a Coke" se jmény a přezdívkami lidí na etiketách lahví a plechovek předvedla doslova marketingový majstrštyk. Dokázala do masové produkce limonád přidat prvek personalizace, kdy si lidé hledali Colu s tou etiketou, jež by byla skutečně jejich. Nová kampaň „It's Mine" pro Coca-Colu bez cukru v USA (v tamním prostředí nese název Diet Coke - pozn. red.) takové popularity pravděpodobně nedosáhne, ale posunuje úroveň inovativnosti produkce dál. Každá ze skleněných lahví Diet Coke o objemu 12 uncí (360 ml) bude mít zcela unikátní design.

Barevné geometrické vzory rozzáří lahve a plechovky mnoha objemů. Nikoliv plnou unikátnost, ale přesto nepřeberné množství vzorů nabídnou plechovky o objemu 7,5, 12 a 16 uncí i velká 20 uncová a evropsky půllitrová PET láhev. Vše je možné díky spolupráci se společností HP Indigo. Ta vytvořila speciální algoritmusdíky kterému může tiskárna produkující etikety na láhve přijít pokaždé s jiným designem.


Dle Coca-Coly kampaň „It's Mine" oslavuje výjimečnou lásku, kterou mají fanoušci ke své Diet Coke. „Každý piják Diet Coke  je jiný a unikátní a s miliony designů Diet Coke si nyní budou moci fanoušci vybrat ten, který budou považovat za unikátně jejich," uvádí tisková zpráva.

O původnosti v případě kampaně již mluvit nemůžeme. Coca-Cola si ji totiž prvně otestovala před necelýma dvěma lety v Izraeli. Vyzkoušení si odvážných kampaní na menších trzích je pro Coca-Colu typické. Ostatně jména na etiketách se objevila prvně v Austrálii. V Izraeli vznikly 2 miliony různých lahví. Vše bylo navíc podpořeno outdoor propagací se stovkou unikátních billboardů.  I tentokrát se chystá rozsáhlá doprovodná propagace pod režií agentury CAA Marketing. Prohlédněte si spot kampaně a různé designy printových reklam a především pak samotných lahví.









Zdroj: Adweek


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: