Coca-Cola zajistí na desítkách míst v Praze Wi-Fi zdarma prostřednictvím svých automatů

19. 7. 2017 | redakce
Coca-Cola ví, jak sdílet radost. Z více jak čtyř desítek automatů udělala free Wi-Fi hotspoty. Projekt chce rozšít na další místa i do jiných měst v Česku.

Několik desítek automatů s nápoji společnosti Coca-Cola začalo na veřejných místech v Praze nabízet vedle plechovek či lahví také Wi-Fi připojení k internetu zdarma. Společnost Coca-Cola HBC na projektu spolupracuje s firmou Miia, která v ČR provozuje rozsáhlou síť Wi-Fi hotspotů. K internetu je možné se připojit jednorázově přes běžný formulář nebo prostřednictvím aplikace Miia pro Android i iOS.

Naše automaty jsou velmi často na veřejných místech, kde se lidé dosud nemohli k internetu běžně připojit - například v kulturních institucích, zdravotnických zařízeních nebo sportovních areálech. Přístup k internetu se dnes přitom stává základní potřebou. Instalováním Wi-Fi zdarma kolem našich automatů jsme spojili příjemné s užitečným,“ říká manažer Jiří Mazura, který ve společnosti Coca-Cola HBC vede oddělení automatů v ČR a na Slovensku. 


Automaty s Wi-Fi v Aquaparku Barandov a v porodnici v Podolí. Zdroj: Coca-Cola HBC

Wi-Fi hotspoty Coca-Cola vytvořené ve spolupráci s firmou Miia splňují všechny bezpečnostní požadavky na připojení k Wi-Fi podle zákona o elektronických komunikacích i podle příslušných předpisů EU a jejich používání je tak zcela bezpečné. Uživatelé se tak nemusejí obávat, že by při využití služby mohli přijít o  osobní údaje či jiná důležitá data.

Už první instalace hotspotů v automatech Coca-Cola před čtyřmi měsíci ukázaly, že o službu bude zájem. Přístup je velmi jednoduchý – po zvolení sítě Miia se objeví běžný hotspotový formulář. Ještě jednodušší to je pro ty, kdo mají v chytrém telefonu aplikaci Miia, která připojení automatizuje. Současně vedle připojení nabízí také zajímavé nabídky a informace o kulturním dění v okolí.

Nové Wi-Fi automaty Coca-Cola označené červenou linkou a nápisem „free Wi-Fi“ lidé zatím najdou na zhruba čtyřech desítkách míst v Praze.

“Vybírali jsme místa, kde dosud nebyl volný přístup k internetu vyřešen jiným jednoduchým způsobem a pro místní návštěvníky tak naše služba má přínos,” dodává Mazura. Příkladem jsou zdravotnická zařízení Porodnice Podolí, Nemocnice na Bulovce, ČVUT Poliklinika nebo Poliklinika Prosek, sportovní centra Hamer Sport, Plavecký stadion v Podolí, Aqua Centrum Barrandov nebo Sokolovna v Nuslích a také kulturní střediska – Národní muzeum nebo kulturní domy Ládví a Krakov.

Coca-Cola HBC plánuje projekt rozšířit i na další města a také do jiných českých měst. 

Štítky dokumentu: Budování značky Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: