Britští marketéři milují zatím nenarozené královské dítě
Británie se zatajeným dechem očekává první dítě nástupníka trůnu prince Williama a jeho manželky vévodkyně Katherine. Některé firmy se ale rozhodly využít národního pobláznění a z tohoto nenarozeného dítěte udělaly část své strategie. Patří mezi ně například jeden z nejluxusnějších britských obchodních domů Harrods, síť hotelů Marriot, výrobce koblih Krispy Kreme a samozřejmě řada sázkových kanceláří.
Pohlaví prvního potomka nejoblíbenějšího královského páru veřejnost nezná. Bude to překvapení, stejně jako je náplň v koblihách Krispy Kreme. Jestli má koblihu s růžovou či modrou náplní, se člověk dozví, až když do koblihy kousne.
Společnost si z toho udělala i tipovací soutěž. Zatím to podle ohlasů zákazníků vypadá, že vede růžová náplň. Speciální pochutiny na základě tipování pohlaví dítěte se dají zakoupit i v Harrods, kde je i speciální porcelán. Marriot má zase speciální apartmá vybavené potřebami pro miminko. Oblečky s nápisy jako je “Born to Rule” nebo “Princ Charming” jsou v obchodech po celé zemi samozřejmostí.
Sázkové kanceláře ale jdou mnohem dál, než jsou jen sázky, jestli to bude chlapeček či holčička. Vsadit si Britové můžou na jakoukoliv maličkost. Dokonce například i na to, v kolika letech poprvé navštíví nightclub. Na podporu tohoto sázkařského odvětví, bookmaker Paddy Power vyslal do londýnských ulic přerostlá a opravdu ošklivá královská mimina, která vyzývala obyvatele, aby si vsadili.
Tahle čtveřice s kurzy na barvu vlasů malého následníka se projížděla metrem a dojela až k Buckinghamskému paláci.
Mezi tipy zatím vede možnost, že se Williamovi a Kate narodí hnědovlasá holčička Alexandra, jejíž první přítel se bude jmenovat Robert.
Narození malého následníka trůnu se očekává každým dnem, ale i když je již 21. století, nebudou první oficiální informace distribuovány přes sociální média, ale v souladu s tradicí to bude zpráva připojená k bráně před Buckinghamským palácem.
Zdroje: www.adage.com, www.adweek.com