Fatty Pillow se proměnil v zombie. Propaguje seriál Fear The Walking Dead

1. 9. 2016 | Petr Michl
Fatty Pillow si jde pro vás. Tentokrát nechce chipsy, ale váš mozek. Proměnil se totiž v TlustoZombie.

Český streamer a youtuber Fatty Pillow je známý pro svůj velký apetit. Nyní však přidal mezi svou oblíbenou potravu i lidské maso. To vše jakou součást propagace druhé série zombie seriálu Fear The Walking Dead.

Fatty Pillow se přihlásil svým fanouškům live videem na Facebooku s tím, že jde v doprovodu své přítelkyně Sáry udělat do jedné společnosti „strašnej mrdník". Záhy ho však kousl muž v mikině s kapucí a jeho zdravotní stav se začal záhy zhoršovat. Další 4 živá videa dokumentovala jeho přeměnu v zombie, přičemž to poslední má dnes 91 tisíc zhlédnutí, 4 400 lajků a přes 1 200 komentářů.

Právě míra interakce u videí, které přicházely krátce po sobě, je jedním z nejdůležitějších výsledků kampaně. A to přesto, že Facebook není pro daného tvůrce hlavní platformou. Tou je Twitch pro herní streamy a poté YouTube. Silná odezva i na zombie fotku z natáčení, pak jen dokazuje, že i tuto nedigitální hru jeho fanoušci přijali s nadšením.


Zdroj: Facebook / Fatty Pillow

Naším cílem je dělat netradiční a kreativní marketingové kampaně. Youtubeři nám to díky své flexibilitě umožňují. Díky nim můžeme oslovit zajímavou cílovou skupinu, která je otevřenější a tento způsob komunikace jí vyhovuje," uvedl v tiskové zprávě jednatel AMC Networks Evžen Chlanda.

Živý přenos představuje dle Chlandy další krok na této cestě. Reklamní kampaň na podporu seriálu spustila kabelová televize již začátkem července, a to zejména spoty v televizích skupiny AMC Network International a bannerové reklamy na internetu.

Americký seriál  Fear The Walking Dead běží v AMC každé pondělí ve 3:00 v původním znění a ve 22:00 s českým dabingem. Nová řada má osm dílů, hrdinové se v nich potýkají s nástrahami postapokalyptického světa.

Níže si můžete prohlédnout také video z natáčení, které má již téměř čtvrt milionu zhlédnutí.

Štítky dokumentu: Virální marketing

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: