PR stunt: V Torontu otevřeli „myčku" šíleného Maxe, kde auta pokrývají vrstvou prachu a písku

26. 5. 2015 | Petr Michl
V „myčce" šíleného Maxe navoskování kapoty nečekejte. Dostane pískem a možná i řetězem...



Do kin vstupuje film Mad Max: Zběsilá cesta a svět z nového pokračování béčkové legendy šílí. Alespoň trochu k tomu přispívá i PR stunt, který se odehrál v kanadském Torontu. V rámci propagace snímku zde zbudovali „myčku" aut, do které vjíždí auta čistá a odjíždí pokrytá vrstvou prachu a písku.

Proč tomu tak je? Přeci proto, že ve světě šíleného Maxe je prach a písek na kapotě znakem odvahy. V centru Toronta byla zbudovaná improvizovaná myčka, v které si ale lidé svého pojízdného miláčka rozhodně nenaleštili. Polonazí muži v plynových maskách jim ošetřili kapotu vrstvou písku.


Nešlo jen o uzavřené cvičení.  Výzva, ať takovéto péči vystaví i své automobily, byla směřována i běžným řidičům. Těm pak byla vrstva špinavého nánosu očištěna, tak aby vystoupil nápis Mad Max či typické „plameny". Takto vyzdobené vozy pak dělaly reklamu postapokalyptickému filmu na silnicích, minimálně tedy do první pořádné přeháňky. 

Zdroj: Creative Criminals

Štítky dokumentu: Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: