Reklama týdne: Tiffany & Co - Will You?

27. 2. 2015 | Petr Michl
Když se na zásnubním prstenu od Tiffanyho zablyští diamant, odpověď zní ANO.



Klient: Tiffany & Co
Agentura: Ogilvy & Mather
Země: USA

Co by tak mohlo být vrcholem reklamy klenotnictví? Ano, nikoho nepřekvapí, že je jím žádost o ruku. Když se na zásnubním prstenu od Tiffanyho zablyští diamant, odpověď zní ANO... a dojde snad i na slzy štěstí. Slavná značka nicméně v novém spotu od Ogilvy & Mather přistupuje ke zjevnému inovativně. 75 vteřinový spot nabízí několik příběhů lásky, není to ovšem jen o pompě a velkých gestech, ale o maličkostech. Když si maže ráno máslo na toast 3 minuty a vám to přijde tak roztomilé, že si ji za to chcete dobírat po zbytek života, víte, že je to ta pravá. Ani jí nemusíte říkat: Will you marry me?" Zcela postačí: Will you?"


Tato dvě slova jsou ostatně názvem dlouhodobější kampaně Tiffany & Co., které je spot součástí. Bezchybné vizuální zpracování podtrhuje svět krásných lidí, v němž muži neváhají podpořit jednu z nejdůležitějších otázek jejich života investicí do krásného prstenu. Pochopitelná schematičnost má ale i svou další stránku. Slavná značka se nebojí ukázat ani pár čerstvě zasnoubených gayů.

Tento liberální přístup přináší reklamám Tiffany & Co mediální pozornost zdarma a zároveň dělá tradiční brand více moderním. Tento aspekt byl ostatně zdůrazněn samostatně i v tištěné reklamě.


Přečtěte si o tom více v článku Tiffany boří tabu se svou první reklamou, v níž účinkují gay snoubenci.   

Zdroj: AdWeek

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: