Vodní billboard upozorňuje na projekt UNICEF řešící nedostatek vody v Africe

22. 3. 2018 | Petr Michl
Kde je voda, tam je život – tento nápis se objevil pod okny vysokoškolských kolejí v pražské Troji společně s obrazem veselé dětské tváře. Překvapivý moment nastal poté, co začalo pršet.



I obyčejné parkoviště před kolejí může být místem zajímavých marketingových triků. Stalo se tak v případě kampaně UNICEF spuštěné u příležitosti dnešního Světového dne vody (22.3.).

UNICEF se v ní zaměřuje na problematiku nedostatku pitné vody v Africe. Cílem je informovat veřejnost, že pouhá jedna dárcovská SMS prostřednictvím programu UNICEF vyčistí v Africe 3 644 litrů vody. Kampaň realizovala komunikační agentura Havas. Pro komunikaci této mechaniky zvolila netradiční formu „vodního billboardu“, který ožívá s deštěm. Za použití obyčejné impregnace ve spreji a šablony vytvořil agenturní tým ve spolupráci s týmem dobrovolníků UNICEF obraz veselé dětské tváře. Ten na podkladu, jakým byl asfalt, nebyl vidět. Ovšem jen do chvíle, než zapršelo. Překvapivé zjevení dětské tváře v dešti tak dramatizovalo hlavní sdělení kampaně vyjádřené v doprovodném titulku: Kde je voda, tam je život.


UNICEF je financován pouze z dobrovolných příspěvků, a proto se snažíme držet náklady na minimu, aby na programy pomoci šlo vždy více než 90 %. Velice si tedy ceníme toho, že Havas kampaň připravil zcela nezištně, a všechny získané prostředky tak mohou hned od začátku naplno pomáhat potřebným dětem,“ říká výkonná ředitelka UNICEF ČR Pavla Gomba.

Jedna DMS za 90 Kč vyčistí v Africe 3 644 litrů vody. Pošlete ji ve tvaru DMS UNICEF 90 na 87777. UNICEF obdrží 89 Kč. Více najdete na darcovskasms.cz. Pomoci je možné také prostřednictvím webu unicef.cz.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: