Že pivo a roztomilá zvířátka nejdou dohromady? S Budweiserem ano!
Kdo by odolal malým, roztomilým štěňátkům? Budweiser rozhodně ne. Jedna z největších reklamních událostí, Super Bowl, už je za rohem a inzerující značky postupně zveřejňují svoje letošní spoty. Pivovar Budweiser navazuje na velmi oblíbený klip Brotherhood z loňského roku. Letošní reklama nazvaná "Puppy Love" ukazuje kamarádství mezi roztomilým štěňátkem a jeho zvířecím kamarádem. Hra na roztomilou notu se pivovaru povedla i letos.
Minutový spot vypráví krátký příběh šťěňátka z útulku, které se zatoulalo mezi koně a s jedním z nich se spřátelilo. Netrvalo dlouho a malého labradora si odvezla domů nová majitelka. Jenže přátelství se prostě nedá poručit, a tak malý chlupáč za svým kamarádem stále utíká. Po několika neúspěšných pokusech to majitelka nakonec vzdá a rozhodne se nejlepší přátele nechat spolu. Jak někdo poznamenal v komentářích na YouTube, pokud vám tato směs čtyřnohé roztomilosti s výborně zvoleným hudebním podkresem nevyvolala na tváři úsměv, asi jste z kamene. Krátký klip z produkce agentury Anomaly za necelý den od zveřejnění získal přes 2 a půl milionu zhlédnutí a mnoho nadšených reakcí.
Jak bylo zmíněno v úvodu, Budweiser v letošní reklamě volně navazuje na loňský úsěch klipu Brotherhood.
I ten vypráví příběh o přátelství, tentokrát mezi hříbětem a jeho cvičitelem. I v tomto případě se nejlepší přátelé po tom, co kůň vyroste, musí rozloučit. Clydesálského koně si koupí právě pivovar Budweiser (toto plemeno je pro pivovar charakteristické - pozn. red.) a jeho chovatel to těžce nese. Naštěstí se po třech letech kůň vrátí s Budweiserem zpátky do svého "rodného města", a tak se dva přátelé mohou zase setkat. Tedy, pokud na sebe nezapomněli. Ale na nejlepší přátele se přece nezapomíná, takže se dočkáme šťastného konce. Na Twitteru navíc mohli uživatelé navrhovat Budweiseru, jak by měli koníka ze spotu vlastně pojmenovat.
Z 60 000 tweetů nakonec zvítězilo jméno Hope. Příznačné, že? Spot z roku 2013 má ovšem s letošním společného mnohem víc než jen téma přátelství a hraní na roztomilost a emoce. I loni se o produkci postarala agentura Anomaly, o režii Jake Scott a herec, který hraje majitele v letošním spotu zároveň hrál i chovatele v Brotherhood. Uvidíme, jestli letošní reklama bude následovat tu loňskou i z hlediska úspěchu u diváků.
Zvířátka jsou ostatně oblíbeným motivem Super Bowl reklam propagujících Budweiser. O tom svědčí i jedna z velmi známých reklam z ročníku 1999. V té mohli diváci sledovat příběh dvou malých dalamatíních přátel, které rozdělili krátce po narození. I oni se ale po několika letech znovu naleznou, byť jen na chvíli.
To, co se nám Budweiser cestou ultra-roztomilých, zvířecích reklam snaží říct, je jasné. Žádná překážka na světě nemůže rozdělit nejlepší přátele. A právě pro ně je tu Budweiser.
Zdroj: AdWeek