Duhová kulička už se kutálí
Přibližně před hodinou začal devátý ročník mezinárodního festivalu reklamy Duhová kulička. Ve Zlíně se sešli odborníci na marketingové komunikace a právě hodnotí všechny přihlášené reklamy. Do zítřka rozhodnou, které práce si odnesou Duhovou kuličku. Poroty jsou dvě, obě složené z odborníků na marketingové komunikace. Do Zlína dorazili např. Thomas Schmid z rakouské agentury Friendly Fire nebo Miroslav Pomikal z Young & Rubicam Praha.
Úkolem obou porot je posoudit reklamy, přihlášené do devíti kategorií hlavní soutěže. Posuzovat budou kreativní zpracování, dopad na příjemce, originalitu a další. Oceněné reklamy budou odhaleny zítra v 19:00 v Kongresovém centru Zlín, kde proběhne Galavečer Duhové kuličky. Podobně jako na loňském ročníku jsou i letos jednou z částí programu festivalu tematické konference. Letos byla zvolena následující témata: reklama v roce 2025, mediální sebeobrana v praxi, společenské odpovědnost firem či komunikace energetických společností.
Chteli-li se o Duhové kuličce dozvědět více, podívejte se na následující (možná trochu amatérsky působící, ale přívětivé) video.