Film od Gillette ukazuje dojemný příběh syna starajícího se o svého otce po mrtvici

23. 6. 2017 | Petr Michl
Gillette boří klišé. Hrdinou jeho reklamy není svalnatý hezoun, ale prošedivělý Kristian, co se stará o svého nemohoucího otce a asistuje mu doslova ve všem, včetně holení.



Dojemné příběhy o vztahu rodičů a jejich dětí stojí v abecedě reklamního dojetí hodně vysoko. Gillette dal ale této taktice novou podobu, v krátkém filmu nazvaném Handle with Care ukazuje vztah dospělého syna starajícího se o svého nemohoucího otce ve všech aspektech, včetně holení. Odměnou pro značku pánských holicích potřeb a její agenturu Grey New York je 6 lvů z Cannes Lions, včetně třech zlatých.

Kristian z New Jersey se stará o svého otce Rexe. Ten byl kapitánem lodi a Kristian jako dítě obdivoval jeho fyzickou kondici, dle něj měl tehdy ruce jak Pepek námořník. Ve staří a po prodělané mrtvici se ale příběh obrátil. Nyní se jen velmi obtížně pohybuje a s veškerými základními úkony včetně hygieny mu musí pomáhat právě sny Kristian a někdy i jeho vnuk Luke.

Krátký film zachycuje každodenní všednost nové reality ovlivněné následky otcovy mrtvice. Vidíme kdysi silného chlapa, který se neumí sám ani umýt. A mezi nové úkoly jeho syna patří i oholit tátovi do hladka tvář. Kristianovi přitom pomáhá Gillette Treo, díky kterému nepořeže jeho jemnou kůži, dokáže mu oholit celý krk a nedotknout se přitom kotlet — přesně tak, jak to má rád.

Silný příběh, kdy navíc roli opatrovatele zastává v netradiční ryze mužské domácnosti syn, je plný rodinné lásky napříč generacemi. Neztrácí se však ani produkt, který ji Kristianovi pomáhá projevovat. Spot na závěr zdůrazňuje, že pro vlastní lepší oholení bylo vyvinuto na 4 tisíce strojků, nikdo ale dosud nesmyslel na to, že holícím by mohl být někdo jiný. Změnit to má právě Gillette Treo, který byl pro tyto situace stvořen. 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: