Focus Agency má novou webovou prezentaci

17. 2. 2015 | Petr Michl



Vydavatel Marketing Journalu, komunikační agentura Focus Agency, s.r.o., má novou webovou prezentaci. Ta se převlékla do čerstvého kabátu po třech letech. Nový web vytvořený společností Lira IS zdobí responsivní design a velký důraz na využití moderních webových prvků.

Jako první na homepage uvítá uživatele video zachycující atmosféru kanceláří agentury. „Tento prvek má být pozváním do našich kanceláří a zároveň i testamentem toho, že nejsme jen klasická PR agentura zaměřená na media relations. V posledních letech jsme získali mnoho kompetencí v oblasti online PR a vytvořili jsme několik video seriálů, které nalezly své diváky na stránkách internetových masmédií i na YouTube. Pevně věříme ve video obsah jako nedílnou součást obsahového marketingu a jsme v této oblasti silní," vysvětluje ředitel Focus Agency, Robert Svoboda.

Se spuštěním webu není nikdy práce u konce, a stránka tak v příštích týdnech prodělá další sérii vychytávání menších nedostatků. Už nyní jsme však se změnou spokojeni, oceňuji především atraktivnější představení našich případových studií a týmu lidí, který agenturu tvoří," dodává Svoboda, který poukazuje i na to, že web se snaží hodně dbát na srozumitelné a nejlépe číselné vyjádření přínosů práce Focus Agency.

Štítky dokumentu: Marketingové nástroje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: