PR Klub ukáže na workshopu, jak na ankety a výzkumy

17. 2. 2015 | redakce

Sdružení profesionálů PR Klub rozjíždí jarní sezónu svých vzdělávacích akcí už v únoru.  Již tento čtvrtek 19. února proběhne jednodenní workshop týkající se anket a výzkumů, jejich přípravy a využití v PR praxi či při vyhodnocování kampaní s názvem O výzkumech aneb Výzkum jako zdroj vynikajících podkladů pro PR praxi. Vystoupí na něm přední čeští specialisté na tuto problematiku: Ivan Tomek z MR Think, Petra Průšová z Millward Brown, Jan Tuček ze STEM/MARK či Hana Huntová ze sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR.


Ivan Tomek z MR Think přiblíží, jak poznat dobrý marketingový výzkum od špatného. Uvede hlavní chyby a rizika výzkumu, ale také zlatá pravidla a způsoby, jak formulovat otázky správně,

Operations Director výzkumné agentury TNS Aisa, Marek Jirásek vyjmenuje, na jakých platformách lze realizovat výzkum (Surveymonkey, Google Plus, ...). Přiblíží, jak rozdílné mohou být způsoby získávání dat a jaká je  přidaná hodnota výzkumné agentury.

Ředitel STEM/MARK Jan Tuček objasní přednosti a úskalí online výzkumu. Ten je dobrým sluhou, ale špatným pánem. Online je jako tygr v kleci, když to s ním umíme nadělá spoustu parády, ale dovede i pěkně ublížit," říká o něm. Nastíní proto pravidla vedoucí k tomu, že budete pánem online výzkumu vy.

Čekají vás i zajímavé výzkumy spojené s PR. Ředitel Focus Agency Robert Svoboda nejdříve představí výzkum o tom, jak firmy v České republice public relations využívají. Klidně se může poté strhnout debata o tendrech a délce spolupráce či vyhodnocování výsledků PR - přístupy se totiž značně liší.

Výsledky největšího českého výzkumu o motivaci pro psaní blogů nastíní Tomáš Jelínek z Donath Business & Media. Můžete se ale těšit i na příklady toho, jak lze využít výzkum v PR. O tom a o case study výzkumu pro Svaz průmyslu a dopravy pohovoří Jakub Salát z AMI Communications.

 

PROGRAM:

 

9.00 - 9.15                           Registrace

9.15 - 10.00                Úvod do dotazníkového šetření: Ivanem Tomkem (MR Think)

10.00 - 10.45              Výzkum na téma „Jak využívají české firmy public relations“
                                 
Robert Svoboda (Ředitel Focus Agency

10.45 – 11.15                     Přestávka

11.15 – 12:00                 Inovace ve výzkumu: neuroscience, facil coding
                                 
Petra Průšová (Managing Director Central Europe Millward Brown)

12.00-12.30                 On-line výzkum: přednosti a úskalí, dobrý sluha, špatný pán
                                  
Jan Tuček (ředitel STEM/MARK)

12.30 – 13.15                     Oběd

13.15-14.00                     Interpretace výzkumů a získaných dat: Hana Huntová (Výkonná ředitelka SIMAR)

14.00-14.45                  Case study HomeCreditu a jiné: Jan Sedláček (Ewing PR)

14.45 - 15.00                      Přestávka

15.00-15.45                   Největší český výzkum o motivace pro psaní bloggů:
                                             Tomáš Jelínek (DBM)

15.45-16.30                   Case study pro Svaz průmyslu a dopravy: Jakub Salát
                                              (AMI Communications)                                 

16.30-17.00                   Technická část výzkumu: Marek Jirásek
                                              (Operations Director TNS Aisa)                   

Kdy: čtvrtek 19.2.
Kde: Novotného Lávka 200/5, Praha
Cena: 2 500 Kč pro členy PR Klubu, 3 500 Kč pro ostatní zájemce

Prohlédněte si více podrobností a registujte se ZDE

Štítky dokumentu: Formy PR Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Podobné články: