Hershey´s představila čokoládový internet k nakousnutí
V brazilské části známé firmy na výrobu čokoládových dobrot Hershey's si uvědomili, že zásadním nedostatkem internetu je, že ho nemůžete sníst.
Aby tento nedostatek napravili, tak místní cukráři v Hershey´s naplnili své webové stránky čokoládovými objekty, které tak nahradily ty reálné. A tyto čokoládové objekty pak navíc rozdali svým fanouškům. Nadšení fanoušků na sebe nedalo dlouho čekat, na jejich reakce i kampaň samotnou se můžete podívat ve videu níže.
Fanoušci mohli získat například sluneční brýle, knírky, Playstation, a dokonce i YouTube tlačítko „play”. To vše bylo prezentováno na úvodní stránce, vyrobeno z kvalitní čokolády a celá kampaň měla příhodný název „Eaternet”.
Uživatelé, kteří měli zájem o čokoládové sošky, se mohli velice snadno do soutěže zapojit. Stačilo, aby si zakoupili jakýkoliv výrobek Hershey´s, zaregistrovali se na webu, zadali kód z obalu zakoupené sladkosti, a pokud měli štěstí, mohli se těšit na čokoládovou dobrotu svých snů. Výhra navíc byla soutěžícímu dopravena zdarma, a na kterékoliv místo v Brazílii.
V rámci soutěže bylo dopraveno přes 2 tuny čokolády, bylo obdarováno 1200 výherců a celá kampaň se stala virální . Propagaci také velmi pomohli YouTubeři a bloggeři. Ti dostali originální čokoládové dárky, například blogger Hugo Gloss dostal svou přezdívku vymodelovanou v čokoládové verzi loga Hugo Boss. A samozřejmě ji sdílel svým fanouškům. Samotná kampaň získala přes 3,6 milionů zhlédnutí, prodeje se navýšily o 30 %, přihlásilo se 120 tisíc odběratelů a celkem bylo zaregistrováno 250 tisíc produktů. Na sociálních sítích kampaň získala 1,7 milionu reakcí a celkem oslovila 20 milionů lidí.
Jak landing page firmy Hershey´s v průběhu soutěže vypadala, se můžete podívat níže:
Zdroj: Adweek