Honda zachraňuje autokina

19. 8. 2013 | Bednářová Daniela
Honda našla svoji prospěšnou činnost jinde než v zachraňování životního prostředí. Japonci bojují za tradiční americkou zábavu v podobě autokin.

Většina velkých firem se snaží zlepšit svůj obraz nějakou sociálně prospěšnou činností. Sázkou na jistotu je životní prostředí - ochrana čistých vodních zdrojů, deštných pralesů, zmenšení emisí skleníkových plynů. I když je to činnost velmi prospěšná, občas neuškodí dát část peněz také na jiné dobročinné účely.

Automobilka Honda našla jeden takový případ. Vrhla se na záchranu autokin, kterých po Americe zbyly necelé čtyři stovky. Přitom v šedesátých letech jich bylo desetkrát více. Na jejich úpadku se do jisté míry podílí i filmový průmysl, který přestává produkovat klasické 35 milimetrové filmy.


Honda ale nechce, aby Američané přišli o jednu ze svých ikonických zábav a rozhodla se, že pro záchranu autokin něco udělá. Spustila projekt na renovaci promítacích zařízení Project Drive-in, ve kterém se snaží sehnat peníze na digitální projektory. O tom, která autokina nové digitální projektory dostanou, rozhodují lidé svým hlasováním. Jeden projektor stojí asi 75 000 dolarů, takže projekt japonské automobilky rozhodně není z nejlevnějších.


Honda není americká značka, ale možná právě proto si chce u místních obyvatel připsat nějaké kredity za záchranu tradiční národní kratochvíle. A lidé mají o kauzu zájem. Za jediný den hlasovalo kolem 300 000 lidí o tom, kterých pět autokin by mělo dostat nový projektor.


Honda ve spolupráci s jinou japonskou firmou (Sony) připravila na 27. září vyvrcholení kampaně v podobě promítání filmu Zataženo, občas trakaře 2 s pomocí nových projektorů.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: