Infografika: Brand videa získala od roku 2006 přes 8 miliard zhlédnutí
Přemýšleli jste už, jestli do propagace značky zahrnout i videa? Odpoveď je rozhodně ano. Souhrnná grafika z produkce ConductedLondon totiž ukazuje, že brandovaná videa zhlédlo od roku 2006 do 2013 více než 8 milard uživatelů a na Facebooku jsou dvanáctkrát více sdílená než obyčejný textový příspěvek. A nejen to.
V ConductedLondon shromáždili z nejrůznějších analýz veškerá data, zabývající se tím, jaké je zapojení uživatelů internetu v segmentu brandových videí ( to jsou například produktová videa, brandové virály atd.). Výsledkem je přehledná infografika nejen v klasické obrázkové podobě, ale taky ve video verzi.
Samotné závěry souhrnné infografiky jsou pak minimálně velmi slušným argumentem, proč video vyzkoušet.
Kromě toho že jsou videa na Facebooku násobně více sdílená, získavají také snáze interakce - 80 % všech videí na sociálních sítích získá alespoň nějaké „To se mi líbí" - v poměru k velikosti stránky. Polovina lidí ve věku 25 - 54 let navíc sdílí videa na svých sociálních sítích. Od roku 2006 do 2013 narostlo množství sdílení videí o celých 7000 %. Co se týká celého internetu,podle studie z Pew Internet, 36 % všech on-line uživatelů sdílí videa.
I doba sledování je slušná - tři z pěti uživatelů internetu sledují produktová videa minimálně 2 minuty. Dva z pěti dokonce zhlédnou 80 % celého videa. Nejde však jen o dobu sledování, videa mají výrazný vliv na rozhodnutí nakoupit - u uživatelů, kteří viděli video, je téměř dvojnásobná pravděpodobnost, že nakoupí. Je ale vidět, že marketéři si sílu video sdělení uvědomují - podle výzkumu z eMarketer využilo video formátu až 93 % marketingových specialistů. Stejný výzkum navíc potvrdil, že podle 52 % specialistů je video formátem s nejlepším ROI. Co se týká produktových kategorií, největší množství shlednutí měla videa v segmentu elektrotechniky, v automobilovém průmyslu, cestování a módy.
Kompletní infografiku si můžete prohlédnout níže:
Zdroj: ADC rt'jre