Infografika: Instagram v roce 2016
3. 1. 2017
| Petr Michl
Prohlédněte si nejvýznamnější milníky Instagramu v loňském roce.
Na rok 2016 nadává 9 z 10 lidí, ale stěžovat si na něj rozhodně nemůžou ve vedení Instagramu. Mobilní obrázková aplikace výrazně rostla a díky své velké letní loupeži funkcí od Snapchatu se výrazně změnila. Nenabízí uživatelům pouze platformu pro výstavku filtry k nepoznání vylepšené reality, ale také pro zachycení pomíjivých momentů každodenní reality.
Toto jsou největší kvantifikovatelné milníky:
-
- 600 milionů aktivních uživatelů;
- 300 milionů denně aktivních uživatelů;
- 50 % uživatelů sleduje účet některé značky;
- 500 tisíc globálních inzerentů
Další význačné okamžiky včetně založení účtu papežem Františkem nebo zavadení algoritmického zobrazování příspěvků ve feedu uživatelů si můžete chronologicky prohlédnout v infografice vytvořené vizuálním marketérem Robertem Kataiem.
Zdroj: www.robertkatai.com
Štítky dokumentu: Instagram Marketingový výzkum