Infografika: Instagram v roce 2016

3. 1. 2017 | Petr Michl
Prohlédněte si nejvýznamnější milníky Instagramu v loňském roce.

Na rok 2016 nadává 9 z 10 lidí, ale stěžovat si na něj rozhodně nemůžou ve vedení Instagramu. Mobilní obrázková aplikace výrazně rostla a díky své velké letní loupeži funkcí od Snapchatu se výrazně změnila. Nenabízí uživatelům pouze platformu pro výstavku filtry k nepoznání vylepšené reality, ale také pro zachycení pomíjivých momentů každodenní reality.

Toto jsou největší kvantifikovatelné milníky:

    • 600 milionů aktivních uživatelů;
    • 300 milionů denně aktivních uživatelů;
    • 50 % uživatelů sleduje účet některé značky;
    • 500 tisíc globálních inzerentů

Další význačné okamžiky včetně založení účtu papežem Františkem nebo zavadení algoritmického zobrazování příspěvků ve feedu uživatelů si můžete chronologicky prohlédnout v infografice vytvořené vizuálním marketérem Robertem Kataiem.


Zdroj: www.robertkatai.com

Štítky dokumentu: Instagram Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: