Láska bez tebe by byla jako týden bez pátečku, hlásá Heureka ve valentýnské kampani

10. 2. 2023 | Petr Michl
Kampaň je založená na zjišťování toho, jaký by byl svět bez našich milovaných. Heureka Group ji spustila na 7 trzích. „Láska bez tebe je..." je v Česku jako ranní pusa bez kartáčku, v Maďarsku jako léto bez langoše.

 

Svoji první valentýnskou kampaň odstartoval nákupní rádce Heureka.cz. A to nejen v Česku a na Slovensku, ale v dalších 7 zemích, které patří pod hlavičku mezinárodní skupiny nákupních rádců a cenových srovnávačů Heureka Group. Hlavní myšlenka kampaně je založená na zjišťování toho, jaký by byl svět bez našich milovaných, a má za cíl zákazníkům přinést inspiraci na to, čím své blízké (nejen) na Valentýna potěšit. Významnou součástí kampaně bude soutěž založená na doplňování hlavního claimu „Láska bez tebe je jako …“. Kampaň poběží v onlinu, kromě soutěže na sociálních sítí půjde o bannery, brandingy a dlouhé i krátké video formáty. Kampaň kompletně od nápad po exekutivu vznikla v rámci mezinárodního kreativního týmu Heureka Group. 

„Cílem kampaně je přinést lidem inspiraci a podpořit myšlenku, že bychom na ty, které máme rádi, neměli zapomínat. Bez ohledu na to, zda jsou to partneři, manželé nebo kamarádi, a že udělat lidem radost je fajn kdykoliv,“ říká k hlavní myšlence kampaně Jiří Struk, Group Head of Brand ve skupině Heureka Group. Hlavním zdrojem inspirace budou speciální inspirační stránky, které mají pomoci při výběru výběru toho správného valentýnského dárku, odkazovat se bude také na tradiční dárkovač. Součástí kampaně v celém regionu bude také PR a obsahová podpora. 

„Kampaň kompletně produkujeme interně v rámci celého mezinárodního týmu. Základní vizuály kampaně budou i co se týče klíčových claimů stejné napříč všemi zeměmi. Na sociálních sítích nebo v PR aktivitách ale budeme sdělení samozřejmě upravovat na míru jednotlivým trhům. Protože co funguje u nás, nemusí zafungovat v jiných zemích,“ vysvětluje Jiří Struk. 

„Napříč celou skupinou, tedy přes všech devět zemí, kde Heureka Group působí, jsme kampaň dělali vlastně už podruhé. Sdílení know how a jednotný koncept má při tvorbě určitě své výhody,” doplňuje Senior B2C Marketing Manager, Eva Dragulová, a dodává k tomu:

„Na druhou stranu, vlivem velké rozdílnosti jednotlivých trhů je někdy těžké vše vybalancovat tak, aby to fungovalo. Tato konkrétní kampaň si hodně hraje s lokálními zvyklostmi, takže i přes společný koncept je hodně důležité pracovat na potom úrovni s jednotlivými trhy zvlášť. Pro jiné země třeba nebude fungovat typicky maďarské ‘Léto bez langoše’ nebo ve Slovinsku oblíbené ‘Playlist bez Olivera’.”

Vítězný claim bude na bannerech

Soutěž o nejtrefnější doplnění claimu kampaně poběží od 25. ledna do 12. února na facebookovém profilu Heureky. „Jednotlivé hlášky bude Heureka průběžně losovat a ty vítězné následně pak zobrazovat na reklamních bannerech a sdílet je i přímo na FB profilu.  

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: