LEGO předběhlo v roce 2004 konkurencí ve výdajích za reklamu o parník
5. 2. 2025
| Petr Michl, TZ
Ceníková hodnota reklamy na LEGO loni atakovala půl miliardy korun. Byla 7x vyšší než u druhé značky ze segmentu hraček v pořadí.
V rámci pravidelného měsíčního seriálu z dat monitoringu reklamy Ad Intel připravila výzkumná agentura Nielsen žebříček TOP 5 značek v segmentu HRY A HRAČKY za rok 2024.
Na tento segment se opět zaměřila až po delší době. Největším inzerentem v daném období podle ceníkových cen s velkým odstupem zůstává značka LEGO, která si prvenství udržela i v porovnání s rokem 2020.
„V žebříčku TOP 5 figurují znovu také značky SPIN MASTER a BABY born, které se v loňském roce lišily poměrně malým rozdílem investic,“ doplňuje výsledky Ad Intel monitoringu reklamy Marek Zámečník, Business Director Nielsen.
Zdroj: Ucelená data reklamních výdajů (v ceníkových cenách) v segmentu her a hraček obsahuje aktuální report AdElixir společnosti NADA Research.
Štítky dokumentu: Marketingový výzkum