LEGO předběhlo v roce 2004 konkurencí ve výdajích za reklamu o parník

5. 2. 2025 | Petr Michl, TZ
Ceníková hodnota reklamy na LEGO loni atakovala půl miliardy korun. Byla 7x vyšší než u druhé značky ze segmentu hraček v pořadí.


V rámci pravidelného měsíčního seriálu z dat monitoringu reklamy Ad Intel připravila výzkumná agentura Nielsen žebříček TOP 5 značek v segmentu HRY A HRAČKY za rok 2024.

Na tento segment se opět zaměřila až po delší době. Největším inzerentem v daném období podle ceníkových cen s velkým odstupem zůstává značka LEGO, která si prvenství udržela i v porovnání s rokem 2020.

„V žebříčku TOP 5 figurují znovu také značky SPIN MASTER a BABY born, které se v loňském roce lišily poměrně malým rozdílem investic,“ doplňuje výsledky Ad Intel monitoringu reklamy Marek Zámečník, Business Director Nielsen.

Zdroj: Ucelená data reklamních výdajů (v ceníkových cenách) v segmentu her a hraček obsahuje aktuální report AdElixir společnosti NADA Research

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: