Liquid Death nabízí chladničku ve tvaru rakve
Značka vody v plechovkách Liquid Death je známá svým bláznivým marketingem a černým humorem, brand Yeti pak prémiovými přenosnými chladničkami, které plní svou funkci s chladnou přesností po dlouhé hodiny. Nyní se obě značky spojily a přichází s chladničkou, která má být „cool“ na věčné časy. I díky tomu, že jde o rakev.
Tato funerální chladnička je vybavena technologií Triple Foam ColdCell, hydraulickým pístem víka, dvěma vypouštěcími ventily a zámky víka T-Latch. Vejde se do ní 378 dvanáctiuncových plechovek Liquid Death (mají 354 ml, pozn. red.). Ty vystačí jako osvěžení pro skutečně početnou zahradní party. A kdyby měla pro někoho doslovně fatální následky, platí i to, že se dá použít jako skutečná rakev. Má v tomto ohledu zcela standardní rozměry.
Jde o chytré spojení dvou značek. „Chladicí box Casket Cooler je nejen skvělým rozšířením značky Yeti do nové demografické skupiny, ale také zábavným a nezapomenutelným vyjádřením absurdně dlouhé doby, po kterou chladicí boxy Yeti udržují nápoje studené. V tomto případě celou věčnost," uvedl zástupce Yeti pro AdAge. A pro Liquid Death je to s jejím sloganem „Murder your Thirst“ („Zavraždi svou žízeň“) další z řady PR stuntů posilující odkaz značky, která přesvědčila teenagery, že je trendy pít minerálku místo energy drinků.
„Casket Cooler“ pochopitelně není žádnou masovou produkcí. Vyroben byl jenom jeden. Dobrou zprávou je, že do 30. srpna můžete doufat v úspěch v online dražbě. Tou horší pak to, že v době psaní tohoto článku se celková cena vyšplhala přes 1 milion korun. Cool rakve prostě něco stojí.
Tip redakce
Minerálka Liquid Death vyprodala za den i ten nejšílenější merch: klystýrovou sadu bubeníka Blink-182