Na sebevětší mastnotu stačí jen jedna kapka. Pril to nyní podtrhuje láhví o miniaturním objemu

11. 5. 2016 | Petr Michl
Přestože je špína a mastnota na pánvi sebezažranější, stačí na ni jenom jedna kapka. Přesně to je dlouhodobé tvrzení značky prostředku na mytí nádobí Pril. Nejsou to jen plané řeči, nyní to dokládá mini lahvemi, do kterých se víc než jedna kapka nevejde.

 

Přestože je špína a mastnota na pánvi sebezažranější, stačí na ni jenom jedna kapka. Přesně to je dlouhodobé tvrzení značky prostředku na mytí nádobí Pril. Nejsou to jen plané řeči, nyní to dokládá mini lahvemi, do kterých se víc než jedna kapka nevejde.

Pril si na svém claimu skutečně zakládá. V minulosti si ho například nechal ověřit nezávislou chemickou laboratoří. V současnosti ale stejný benefit deklaruje více značek, nová kampaň proto dává silně najevo, s jakým brandem si máte „jednu kapku“ spojovat. Činí tak uvedením nové láhve s prostředkem na mytí nádobí, tedy spíše lahvičky – její objem totiž činí pouhých 5 mililitrů. Agentura TBWA/RAAD  z Dubaje k launchi nového balení vytvořila následující spot.

Následující reklamy pak zdůrazňují velikostní rozdíly porovnáním s klasickým kuchyňským náčiním.



Jde o skvělou ukázku marketingu využívajícího překvapivého a trochu bláznivého konceptu převedeného v realitu. Ještě lepším prvkem je pak to, že nejde o 100 % stunt. Mini lahvičky se sice nestanou stálou variantou balení, ale přesto budou vyrobeny ve větším množství, které pak poslouží jako vzorky při propagacích v samotných obchodech.


Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: