Pilsner Urquell uvedl edici olympijských plechovek

26. 7. 2016 | Petr Michl
Ondřej Synek, Zuzana Hejnová, David Svoboda, Petr Koukal, Martina Sáblíková a Kateřina Emmons — ti všichni propůjčili svou tvář speciální olympijské edici plechovek piva Pilsner Urquell.

Pilsner Urquell, dlouholetý partner Českého olympijského týmu, v těchto dnech uvádí na trh speciální edici olympijských plechovek, jako hold, uznání a vyjádření podpory předním českým sportovcům před nadcházejícími olympijskými hrami.

Od 18. 7. je v distribuci za běžnou cenu edice s šesticí olympioniků. Jako symboly českého sportu byli zvoleni Ondřej Synek, Zuzana Hejnová, David Svoboda, Petr Koukal, Martina Sáblíková a Kateřina Emmons. 

Podobnou edici vydal Pilsner Urquell i před dvěma lety při příležitosti mistrovství světa  hokeji v Praze. Tehdy se na plechovkách objevilo 6 výjimečných hokejistů se zlatem z olympijského Nagana.

Značka v tu dobu komentovala zvolený design takto: „Barvy plechovek přitom odkazují nejen k hodnotám plzeňského ležáku, ale také českého hokejového ducha – a vlastnostem, které mají tradiční hořký ležák s českým hokejem společné. Zlatá barva symbolizuje úspěch, ušlechtilost, úctu a slávu, zelená pak důvěru a přátelství. Bílá je barva dokonalosti, červená pak od pradávna značí odvahu a sílu." 

Hokejový duch toho má evidentně mnoho společného s tím, který zavládne na Letních olympijských hrách v Rio de Janeiro. Design na nové edici plechovek je totiž velice podobný.

Za risk lze označit to, že je na plechovkách Martina Sáblíková, která stále nemá účast na olympiádě jistou. Teprve nedávno si ji pak vybojoval badmintonista Petr Koukal, jemuž na plechovky pravděpodobně výrazně pomohla jeho mediální známost.

Designy všech plechovek z edice si můžete prohlédnout  v detailu níže.  






Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: