Výrobce podprsenek dal svým mužským zaměstnancům pocítit, jaké to je mít velká prsa
O poznání potřeb a pocitů zákazníků se ve firmách hodně mluví, málokdo se je ale snaží skutečně poznat. O to těžší to mohou mít mužští zaměstnanci výrobce podprsenek. Ti z nizozemské společnosti PrimaDonna Lingerie vzali ovšem svůj úkol obzvláště zodpovědně. Na den nazvaný příhodně jako E Cup Day si na hrudník zavěsili váhu reprezentující ňadra vyžadující podprsenku s košíčky velikosti E.
Naštěstí jejich postroj neobsahoval nějaké umělé znázornění takto velkého poprsí, ale byli na něm zavěšené jen kotouče z činek s celkovou váhou zhruba 3 kilogramy. I to stačilo k tomu, aby se dokázali vcítit do cizí kůže a poznat, že vlastně není o co stát.
„Tucty studií potvrzují, že ženy se špatně zvolenou podprsenkou pociťují značný fyzický diskomfort, obzvláště když mají prsa ve velikosti D+ a větší. Bolesti zad a krku mohou být důsledkem špatného držení těla, stejně jako bolesti hlavy z příliš utažených popruhů podprsenky. Někdy se mohou vyskytnout i bolesti žaludku a střev. Ženy by neměly takto trpět," říká tisková zpráva značky. Něco z popsaného pocitu nepohodlí si nyní vyzkoušeli i muži a je dost možné, že na to budou brát při návrzích dalších kousků dámského spodního prádla ještě větší ohledy.
To byl ostatně také účel tohoto celofiremního cvičení, lépe řečeno: byl jedním z nich. Těmi dalšími doloženými natočením humorného videa, které pokus zachytilo, jsou snaha o virální efekt a předání zprávy o značce myslící na své zákaznice s ještě větší intenzitou než ty konkurenční. Video zaznamenalo jen na Facebooku přes 1 milion zhlédnutí, takže se to evidentně povedlo. Dokládá to také to, že pokud nápaditým způsob dokážete to, co jinak tvrdí úplně všichni a vlastně se to bere jako samozřejmost, můžete stejně vaši značku odlišit.
Zdroj: Adweek