Plukovník Sanders z KFC se bude bít. Stává se bojovníkem ve hře Street Fighter 6

10. 7. 2023 | Petr Michl
Papejte smažená křídla z kyblíku, budete namakaní jako plukovník Harland Sanders. A třeba se také stanete hvězdou bojové hry.

Je mrtvý a můžou si s ním dělat, co chtějí. Možná to zní morbidně, ale jednou z největších výhod pro KFC je to, že její zakladatel, plukovník Harland Sanders, již není mezi námi. Marketéři ho tak mohou tvarovat přesně do té figury, do které ho potřebují. Aktuálně jí je bojovník v šestém vydání kultovní hry Street Fighter.

Street Fighter 6 trhá prodejní a herní rekordy napříč platformy, včetně Steamu. A jedním z důvodů je i to, že si hráči mohou do značné míry sami vytvořit a sdílet své bojovníky. Kanadská pobočka KFC viděla rychlou zkratku do světa esportu a nenechala si ji ujít.

V Street Fighter 6 můžete najít omlazenou a pořádně namakanou verzi plukovníka Harlanda Sanderse, která zvládá masakrovat nejen kuřata, ale i své protivníky.

Hráči k tomu mohou používat speciální bojové kombinace (komba), které si mohou ke svému charakteru stáhnout. KFC jim ale říká „recepty“. Po nasdílení videa, jak s nimi ve hře válí, s @kfc_canada pak mohou dostat „kombinované slevy“.

 

„Právě teď se chce každá značka dostat do světa esportů. Se zavedením 'receptů' do hry Street FIghter 6 jsme viděli příležitost, jak se organicky spojit s hráči prostřednictvím našeho nejikoničtějšího aktiva značky — a nabídnou lidem odměnu, která je autentická pro samotné hraní," prozradil v tiskové zprávě důvody pro kampaň Azim Akhter, marketingový ředitel společnosti KFC Kanada.

Není to pro KFC první výlet do herního světa. Před 3 lety vytvořila třeba skin „KFC Chicken Champ“ pro postavy ve střílečce Fortnite.

Za vývojem aktuální herní postavy stojí společnost Courage. Její chief customer officer Dhaval Bhatt prozradil, že si za tímto nápadem šli sami z vlastní iniciativy, a poté si ho u KFC obhájili:

„Ve chvíli, kdy se na trh dostal 'Street Fighter 6', jsme věděli, že tohle je nápad, kterého se musíme chopit, a to rychle. Ještě než dostal zelenou, začali jsme navrhovat plukovníka, odemykat jeho šatník a vytvářet prostředky potřebné k tomu, aby byl připraven na kampaň. Jednoduše řečeno, na takovém nápadu se nedá sedět. Buď to udělá jiná značka, nebo propásnete šanci kout železo, dokud je žhavé."

Máloco hráčům pomáhá vytvořit si vztah se značkou jako společná vítezství s její ikonou. KFC nyní dokázalo tuto situaci vytvořit. 

 

Kam dál? 

Esport nemusí být zapovězeným územím ani pro český Kaufland. Řetězec šlape do esportu už 2 roky a na oslavu prodloužení partnerství s týmem SINNERS Esports připravil „revoluční MEMErche”: fofrtašku pro gamery vyrobenou experty na batohy z Braasi Industry.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Podobné články: