Podzimní PR Summit ukáže, jak co nejefektivněji využít služeb PR pro HR
Dobré PR a pověst, která firmu provází, dokážou být těmi nejlepšími pomocníky pro HR a pro nábor nových kolegů. Chcete vědět, jak se s těmito výzvami potýkají různé typy společností, co jim pomohlo a na jaké překážky při tom narazily.
Jak dlouhodobě budovat dobré jméno společnosti prostřednictvím PR a jak ho využít pro efektivnější získávání nových zaměstnanců a snadnější udržení těch stávajících. Tak o tom bude podzimní konference PR Summit, kterou pořádá APRA. Organizátoři slibují, že letošní konference, která se koná 12. září, nabídne témata nejen pro lidi z HR. A jací řečníci jsou už teď potvrzeni?
Martin Svoboda se podělí o své zkušenosti z Rohlik.cz. Mimo jiné prozradí, proč navoněný employer branding v dynamicky rostoucích firmách, jako je Rohlík selhává. Jak se postarat o to, aby měli zaměstnanci rohlík od ucha k uchu a employer branding nebyl bullshit?
Ostravská softwaroví firma RAYNET produkuje jeden z nejpoužívanějších CRM systémů v ČR. V RAYNETu používají metody otevřeného řízení, založeném na maximálním sdílení informací - od všem přístupných porad po veřejné platy a účetnictví. „Nemáme nad recepcí zarámované firemní hodnoty. Kultura je živá směs a s papírem si nerozumí. Základem jsou pro nás 3 ingredience: svoboda, respekt a zdravý rozum," říká Martin Bazala, který bude na PR Summitu mluvit o tom, jak jim pomáhá v předávání étosu jejich firmy videomarketing, který si dělají interně. I díky tomu působí lidsky a bez filtrů. Platí to, když ukazují památné vítězství ve fotbálku.
V okamžiku, kdy s pomocí cinemagrafu ukazují, jak jim za oknem sněží.
A dokonce, i když hledají posilu do týmu zákaznické péče.
Ne každý má kapacity na to postarat se o videoobsah interně jako v Raynetu. Mají smysl firemní videoprofily na webech služeb, které udělají zákazníkům promakané profily na míru? Pomáhají v náboru? Představí uchazečům lépe vaši firemní kulturu? O tom vám něco řekne Michal Hardyn z VimVic.cz a Jan Klusoň z Proudly.
Nábory zaměstnanců z řad generací Y a Z se v mnohém liší od zažité praxe. Co očekávají, jak hledají práci a jak je motivovat? Lenka Šilerová z agentury Ipsos přinese výsledky výzkumů a prozradí vám, jak v posledních dvou letech recruitovali více než 150 mladých lidí.
Employer branding se skloňuje hlavně ve spojitosti s IT a dalšími bohatými obory. Jak zaujmout v odvětvích, kde PlayStation a houpací sítě v kanceláři zkrátka nezabírají? A jakou zvolit při náboru taktiku? To bude téma Petra Michla z Marketing Journalu.
Víc než 150 nových zaměstnanců ročně? Žádný problém. O tom, jak funguje spolupráce Pábení a Adastra a jak nejlépe cílit na potřeby uchazečů, budou mluvit Maru Kortanová a Šárka Bláhovcová. Vy tak dostanete pohled obou stran - zadavatele i kreativní agentury.
V době, kdy si lidé mohou vybírat z velkého množství nabídek, se zaměstnavatelé snaží lidi udržet i motivovat různými benefity. Zdá se, že se jedná o logický krok. Nicméně existují výjimky. Jednou z nich je Alza, která jde proti proudu a svým zaměstnancům nabízí tak trochu jiné výhody. Poreferuje Marek Premus z Alza.cz.
Spokojenost zaměstnanců, spokojenost zákazníků, vnímání značky, obchodní výsledky. To jedno oddělení neutáhne. Jak k tomu všemu přistoupili v českém Mekáči, jak dlouho a co vlastně dělají, a jak se z toho může poučit někdo jiný, prozradí Ivana Šedivá z McDonald's ČR.
Kdy: středu 12. září
Kde: Grandior Hotel Prague
Pro více informací o programu navštivte internetové stránky konference, kde se můžete pohodlně registrovat online. Až do 30. června máte navíc možnost využít Early Bird slevy na vstupné.