PR stunt Subway rozpojil kloubový autobus v půlce
Jdete po ulici v Paříži a kolem vás projede kloubový autobus připomínající sýrový sendvič od Subway. V zatáčce se najednou rozpojí a jednotlivé půlky jsou spojené jen obří masou natahujícího se sýra. Jde spíše o sen než o realitu, ale je to sen, který fast-foodový řetězec vytvořil alespoň virtuálně.
Podívejte se na to ve videu níže (doporučujeme ho přepnout do fullscreenu, pozn. red.).
Jde o propagaci nabídky „Subway Series“ založené na 10 receptech vytvořených šéfkuchaři značky. Subway stále stojí na tom, že umožňuje lidem sestavit si bagetu zcela dle jejich představ. Pro nerozhodné ale může být předpřipravené menu požehnáním. Verze SUBMELTS přitom nabízí řadu opečených sendvičů s velmi štědrou dávkou roztékajícího se sýra.
Outdoor marketing je dlouhodobě doménou, ve které mohou odvážné a grandiózní nápady realizované ve veřejném prostoru nést virální potenciál na internetu. Poslední roky nás ale učí, že i jen iluze odvážné venkovní aktivace pro tento účel může stačit.
Tip redakce
O tom se ostatně můžete přesvědčit i u další kampaně, konkrétně u virálu od Maybelline ukazujícím, že i metro v Londýně může používat řasenku.