Sony chce ve svých kinech zdravější občerstvení

17. 3. 2010 | ILE
Kola a popkorn. Tradiční nabídka amerických kin by se v budoucnu měla radikálně změnit. Tedy alespoň v případě multiplexů, které vlastní společnost Sony. Ta je znepokojena vzrůstající obezitou dětí a mladistvých, kteří jsou častými návštěvníky. Právě proto se rozhodla přispět do boje proti kynoucím američanům zavedením zdravějších forem občerstvení - chybět nebude zelenina a jogurty a větší výběr z neslazených a přírodních nápojů.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Kola a popkorn. Tradiční nabídka amerických kin by se v budoucnu měla radikálně změnit. Tedy alespoň v případě multiplexů, které vlastní společnost Sony. Ta je znepokojena vzrůstající obezitou dětí a mladistvých, kteří jsou častými návštěvníky. Právě proto se rozhodla přispět do boje proti kynoucím američanům zavedením zdravějších forem občerstvení - chybět nebude zelenina a jogurty a větší výběr z neslazených a přírodních nápojů.
"Popkornová kultura, kterou jsme za několik generací vybudovali, musí zmizet. Do kina se chodí kvůli filmům, ne kvůli chřoupání nezdravé kukuřice. Věřím, že se chystáme provést správnou věc jak pro naše podnikání, tak pro USA," nechal se slyšet Michael Lynton, výkonný předseda a ředitel společnosti Sony Pictures Entertainment.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: