Soutěž Young Lions 2024 oznámila své vítěze. Podívejte se na jejich práce
Letošní už šestnáctý ročník Young Lions, prestižní kreativní soutěže a tréninkového programu pro mladé komunikační profesionály do 31 let, včera oznámil své vítěze.
V týdnu od 18. do 22. března 2024 soutěžilo 81 týmů v pěti kategoriích: Digital, Marketers, Media, PR a Print. Každá kategorie měla svého vlasního klienta – neziskovou organizaci a vlastní odbornou porotu.
Vítězové získávají prestižní ocenění a právo reprezentovat Českou republiku na světové soutěži kreativity Cannes Lions. Jejich přehled spolu s ukázkami práce přinášíme níže (pro zvětšení obrázků na ně klikněte).
Media
Zadavatelem briefu byla nezisková organizace Znesnáze.
Brief: Udělejme ze žádání o pomoc běžnou věc! Naše kampaň má za cíl snížit stigmatizaci a podporovat pečovatele a jednotlivce se zdravotním postižením v tom, že žádání o pomoc nebudou vnímat jako projev slabosti, ale jako způsob, jak zůstat silní.
Judita Ružičková a David Červený, vítězové kategorie Media
- David Červený, Judita Ružičková (Zaraguza)
- Nikola Klepáčková, Francisca Plaza (Ogilvy)
- Sam Sadovský (Publicis Groupe), Jaroslav Salon (Triad Advertising)
Čestné uznání
- Jan Trpkoš, Gesu Mirzo (Hullabaloo)
- Filip Janás, Libor Osouch (Univerzita Tomáše Bati)
- Jakub Janků, Nelly Dupalová (Carat)
Ukázky prací
#1 David Červený, Judita Ružičková
#2 Nikola Klepáčková, Francisca Plaza
#3 Samu Sadovský, Jaroslav Salon
Digital
Zadavatelem briefu byla nezisková organizace Zachraň jídlo.
Brief: Přimějte lidi, kteří se zajímají o životní prostředí a sociální otázky, k nákupu Obědovky tím, že využijete obsah související s jídlem, který už prohlížejí, a vysvětlíte, jak je Obědovka unikátní tím, že spojuje potravinový odpad se sociální pomocí.
Danila Shlenov a Vojtěch Vaník, vítězové kategorie Digital
- Vojtěch Vaník, Danila Shlenov (DDB Prague)
- Iman Delić, Simone Di Salvo (DDB Prague)
- Kristýna Velacková, Viktorija Kudyn (Insighters)
Ukázky prací
#1 Vojtěch Vaník, Danila Shlenov
#2 Iman Delić, Simone Di Salvo
#3 Kristýna Velacková, Viktorija Kudyn
PR
Zadavatelem briefu byla nezisková organizace Spolu dětem.
Brief: Pomozte nám přinést naději a příležitosti dětem v dětských domovech! Připojte se k nám a podpořte vzdělání a talent dětí pro jejich jasnější budoucnost.
Ondřej Šveda a Lucia Krajčiová, vítězové kategorie PR
- Lucia Krajčiová (Saatchi & Saatchi), Ondřej Šveda (MSL Czech Republic)
- Maria Lujza Fajtova (Ogilvy), Tereza Hadrbolcová (Ogilvy)
- Terezie Hofmanová, Kateřina Kuželová (AMI Communications)
Ukázky prací
#1 Lucia Krajčiová, Ondřej Šveda
#2 Maria Lujza Fajtova, Tereza Hadrbolcová
#3 Terezie Hofmanová, Kateřina Kuželová
Zadavatelem briefu byl Domov sv. Anežky.
Brief: Invalidita neubírá lidem jejich sexualitu. Pojďme vzdělávat pečovatele a umožnit tak lidem s postižením zdravé sexuální prožívání. #sexualitywithrespect
Martin Božík a Yousef Yaghmour, vítězové kategorie Print
- Martin Božík, Yousef Yaghmour (Leo Burnett Prague)
- Zuzana Doušková, Anna Laštovičková (Better Marketing)
- Marek Klimeš, Kryštof Volf (Leo Burnett Prague)
Ukázky prací
#1 Martin Božík, Yousef Yaghmour
#2 Zuzana Doušková, Anna Laštovičková
Marketers
Zadavatelem briefu byla nezisková organizace Znesnáze.
Brief: Využijte svou značku k tomu, aby nám pomohla smysluplným a autentickým způsobem odbourat stigma spojené s prosbami o pomoc. Zvyšme povědomí o platformě Znesnáze a získejme nové fundraisingové partnery, a to vše při dosažení pozitivních obchodních výsledků pro vaši značku.
Michaela Ulická a Alžbeta Baňovič Kurillová, vítězové kategorie Marketers
- Alžbeta Baňovič Kurillová, Michaela Ulická (Plzeňský Prazdroj)
Čestné uznání
- Nicole Wojasová, Vojtěch Melecký (Alza.cz)
Ukázky prací
#1 Alžbeta Baňovič Kurillová, Michaela Ulická
Čestné uznání, Nicole Wojasová, Vojtěch Melecký
Všechny soutěžní práce najdete na webu soutěže.