The Best of Global Digital Marketing: BGH Air Conditioners ukazuje, že i klimatizace mohou mít cool kampaně

30. 1. 2015 | Petr Michl
 



Reklamy na klimatizace jsou většinou velká nuda. Objevují se ve větší míře především v době největších veder s příslibem, že s klimatizací konkrétní značky vám bude líp. Argentinský výrobce BGH Air Conditioners ovšem ukázal, jak spojit propagaci s svých výrobků s moderními digitálními prostředky. Jedná se zároveň o nejlepší kampaň za prosinec loňského roku dle analytické společnosti Best Marketing International

V Argentině slunce praží o něco víc a z mnoha domů jsou v létě trouby, v nichž žijí lidé. Přesně tento příměr použila výrobce klimatizací BGH Air Conditioners ve své kampani, na které spolupracoval s odborem pro územní rozvoj města Buenos Aires a Google Maps. Reklamní agentura Del Campo Saatchi & Saatchi vytvořila pro BGH software, který byl schopný změřit dopad slunce na každý byt v hlavním městě Argentiny. Když obyvatelé zadali svou adresu, podlaží a orientaci bytu, byl jim vypočítán počet hodin, kdy je jich domov vystaven slunečním paprskům. 



To ovšem nebylo všechno. Užitečný program probouzející v lidech zvědavost se stal i výkonným prodejním nástrojem. Hodnota slunci vystavených hodin byla přepočítána na kupón na slevu u BGH Air Conditioners.

 


Výsledek

Zájem obyvatel o online program byl obrovský a mnoho z nich nepohrdlo ani slevovým kupónem. Díky tomu získali v BGH z počáteční investice do kampaně ve výši 40 tisíc dolarů objednávky klimatizací v hodnotě 14 milionů dolarů. Ve 49 tisících domácnostech je teď díky novým klimatizacím víc cool prostředí, ale podle nás je dost cool i tato kampaň. Podobná návratnost se totiž jen tak nevidí.




Best Marketing International sleduje oceňované kampaně z více než 300 celosvětových soutěží, snaží se najít cesty vedoucí k úspěšným řešením a skvělému marketingu a předává je pak na odborných akcích. V rámci svého konferenčního celosvětového turné The Best of Global Digital Marketing navštíví 11. února 2015 i Prahu. Pokud chcete být u toho, podívejte se na více podrobností na bestofglobaldigital.cz.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: