Tradiční kampaň „Shot on iPhone“ ozvlášťňují psi a kočky

30. 7. 2021 | Petr Michl

 

„Když si nevíte rady, strčte tam děti. A když nepomůže ani to, přidejte zvířátka.“ Tato archivní poučka pro výrobu reklam našla částečně svou platnost u nové kampaně společnosti Apple, „Shot on iPhone“.

Důkazy toho, že jsou fotografie vyfocené na iPhonu, dost dobré na to, aby se staly součástí OOH reklam, včetně billboardů, předkládá Apple už od roku 2015. Často jsou kampaně „Shot on iPhone“ založené na využití fotografií uživatelů (ostatně pod tímto hashtagem najdete na Instagramu víc než 21 milionů snímků). Tentokrát byl na jejich tvorbu najat fotograf Jason Nocito, kterému před objektivy telefonů iPhone 12 Pro a iPhone 12 Pro Max stáli nároční modelové a modelky, psi a kočky.

Některým z nich způsobovaly nasazené oblečky diskomfort, jiným ale „polidštění“ evidentně sedlo. Hvězdou k předvádění je v tomto případě i efekt High Key Mono, které dle společnosti Apple dokáže přeměnit absurdní na elegantní.

Posuďte to ostatně sami.

Zdroj: The Inspiration, Apple

Kam dál? 

Kampaň „Shot on iPhone“ vzdala před 2 let v reklamě hold planetě Zemi a současně vyzdvihl parametry iPhone XS. Vzniklé video obsahuje nádherné záběry, které působí jako vystřižené z přírodopisných filmů, a přitom byly pořízeny právě na telefon s jablkem ve znaku.

 

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: