Uber vozil Pařížany v autech připomínajících hračky
V Paříži je nyní na ulicích živo. Někteří lidé berou místo svařáku raději do rukou dlažební kostky nebo Molotovovy koktejly a protestují s francouzskou urputností. I v tak rozjitřeném čase se Uber odhodlal dodat do francouzské metropole trochu dětské vánoční radosti. Prožít ji mohli ale i dospělí: při projížďce Paříží v autech připomínajících hračky.
V rámci kampaně UberToys jezdilo po Paříži 6 aut, které vypadala, jako kdyby ujela z hračkářství.
Mezi vozy jsou například k nalezení žlutá Amerika jakoby uplácaná z LEGO kostiček, hippie dodávka, farmářský náklaďák nebo bugina jako z Mad Maxe.
Zdroj: Twitter / Adé Charleine Dbk
Zdroj: Twitter / Adé Charleine Dbk
Zdroj: Twitter / Audrey Chatel
Zdroj: Twitter / Audrey Chatel
Nejvíce ze všeho nás ovšem baví Saab uplácaný z plastelíny.
Zdroj: Twitter / Audrey Chatel
Ředitelka marketingu Uberu pro západní a jižní Evropu Michelle Lamberti uvedla:
„S UberToys a agenturou DDB chceme nabídnout uživatelům originální, unikátní a veselou zkušenost připomenutím emocí spojených s kouzlem Vánoc. S UberToys dáváme Pařížanům šanci znovu prožít dětství projížďkou po Paříži ve farmářském náklaďáku připomínajícím hračku, autě na dálkovém ovládání nebo dokonce ve voze vytvořeném z plastelíny..."
Zákazníci byli svezeni zdarma. Kampaň byla ovšem spuštěna spolu s charitou Secours Populaire Français, která už od roku 1976 pořádá akci Pères Noël Verts za účelem dodání dárků a svátečních balíčků i do rodin, které si skutečné oslavy nemohou dovolit. Proto se předpokládalo, že cestující nebudou skoupí a po prožití svého malého vánočního zázraku pomohou k svátečním pocitům i někomu jinému.
Mimochodem v Paříži už mají své okno #UberToys příležitostí uzavřené, dle tohoto hashtagu se auta tento týden přemístila do švýcarského Curychu.