Uber vozil Pařížany v autech připomínajících hračky

20. 12. 2018 | Petr Michl
Kampaň UberToys zažehla vánoční kouzlo svezením v autě z plastelíny nebo z LEGO kostiček. Do ulic plných prostestů vdechla trochu sváteční atmosféry.

V Paříži je nyní na ulicích živo. Někteří lidé berou místo svařáku raději do rukou dlažební kostky nebo Molotovovy koktejly a protestují s francouzskou urputností. I v tak rozjitřeném čase se Uber odhodlal dodat do francouzské metropole trochu dětské vánoční radosti. Prožít ji mohli ale i dospělí: při projížďce Paříží v autech připomínajících hračky.

V rámci kampaně UberToys jezdilo po Paříži 6 aut, které vypadala, jako kdyby ujela z hračkářství.

Mezi vozy jsou například k nalezení žlutá Amerika jakoby uplácaná z LEGO kostiček, hippie dodávka, farmářský náklaďák nebo bugina jako z Mad Maxe.


Zdroj: Twitter / Adé Charleine Dbk


Zdroj: Twitter / Adé Charleine Dbk


Zdroj: Twitter /  Audrey Chatel


Zdroj: Twitter /  Audrey Chatel

Nejvíce ze všeho nás ovšem baví Saab uplácaný z plastelíny.


Zdroj: Twitter /  Audrey Chatel

Ředitelka marketingu Uberu pro západní a jižní Evropu Michelle Lamberti uvedla:

„S UberToys a agenturou DDB chceme nabídnout uživatelům originální, unikátní a veselou zkušenost připomenutím emocí spojených s kouzlem Vánoc. S UberToys dáváme Pařížanům šanci znovu prožít dětství projížďkou po Paříži ve farmářském náklaďáku připomínajícím hračku, autě na dálkovém ovládání nebo dokonce ve voze vytvořeném z plastelíny..."

Zákazníci byli svezeni zdarma. Kampaň byla ovšem spuštěna spolu s charitou Secours Populaire Français, která už od roku 1976 pořádá akci Pères Noël Verts  za účelem dodání dárků a svátečních balíčků i do rodin, které si skutečné oslavy nemohou dovolit. Proto se předpokládalo, že cestující nebudou skoupí a po prožití svého malého vánočního zázraku pomohou k svátečním pocitům i někomu jinému.

Mimochodem v Paříži už mají své okno #UberToys příležitostí uzavřené, dle tohoto hashtagu se auta tento týden přemístila do švýcarského Curychu.

Štítky dokumentu: Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: