V únoru využili zadavatelé bannerovou reklamu v ceníkové hodnotě 410 milionů korun
V únoru 2015 využili zadavatelé internetové display reklamy inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 410 milionů korun, což představuje meziměsíční nárůst o 18 %. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Czc.cz. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost MEDIARESEARCH.
Meziroční srovnání ukazuje, že hodnota využitého inzertního prostoru byla v únoru letošního roku srovnatelná s rokem 2014.
Vrchol žebříčku zadavatelů opět patřil internetovému obchodníkovi Czc.cz, který v únoru využil online prostor v hodnotě 22,2 milionů korun. Druhou příčku obsadil další online obchodník, tentokrát Alza.cz, s inzercí v hodnotě 15,4 milionů. Na třetím místě pak skončil mobilní operátor Vodafone - ten v únoru vystavil reklamu v hodnotě 11,8 milionů korun.
Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v únoru vystavena online inzerce v celkové ceníkové hodnotě 367 milionů korun.
TOP 10 provozovatelů – meziměsíční srovnání
Zdroj: AdMonitoring – SPIR/MEDIARESEARCH, 1/2015 - 2/2015