Vás nepojistíme, hřímá z billboardů Mutumutu

29. 8. 2018 | Petr Michl
Nový subjekt na českém trhu pojištění, Mutumutu, si připravuje půdu před startem online pojištění kampaní, která se nesnaží zavděčit každému.

Nově vznikající firma na trhu pojištění, Mutumutu, spustila kampaň ještě před tím, než začne nabízet své služby. Sloganem „Vás nepojistíme" upozorňuje na to, že nově chystané pojištění nebude pro každého.

Teaserovou kampaň zadal majitel společnosti Mutumutu, Creative Dock, a kreativně ji zpracovala agentura Creative Dogs, která pod něj spadá. Kampaň poběží do konce září, kdy na ní naváže spuštění nového online pojištění.

Využívá OOH médií v Praze, kde je údajně nejvíce jeho potenciálních klientů. Mezi ty nebudou rozhodně patřit uštvaní lidé s nadváhou, které k doktorovi spíše dovezou ve voze se sirénou, než aby k němu chodili preventivně.

„Naše pojištění bude naopak velmi výhodné pro lidi, kteří se o sebe starají. Například tak, že chodí na pravidelné preventivní prohlídky, nebo sportují. Mutumutu zavádí významné změny na českém trhu životného pojištění, proto na sebe už nyní upozorňujeme tímto odvážným způsobem,“ přibližuje marketingový ředitel  Creative Dock, Jíři Caudr.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: