Vision Food Truck - Jídelní vůz, který vám změří dioptrie

15. 5. 2017 | Kristýna Vozková
K jídlu dostanete jen to, co z menu dokážete přečíst. Vidíte špatně? Tak to budete o suché housce.

Pro ty z vás, kteří o tom ještě nevědí – Nikon není jen výrobcem fotoaparátů a objektivů. Vyrábí také čočky, které se dávají do dioptrických brýlí. To ale není zrovna sortiment, na který by se snadno vymýšlela přitažlivá reklama. Chce to dobrý a hlavně originální nápad.

A s tím přišla pařížská agentura Altmann+Pacreau. Vytvořila pro Nikon Verres optiques (nebo Nikon Lenswear) tzv. Vision Food Truck – jídelní vůz, který má za úkol nejen propagovat značku, ale také přesvědčit lidi, aby si nechali změřit zrak.

V tomto voze si totiž neobjednáváte podle toho, co chcete, ale podle toho, co přečtete. Záleží tedy jen na vašem zraku, jestli si pochutnáte na výborném hamburgeru, nebo odejdete se suchou houskou a salátem. Jednotlivé položky z menu jsou totiž napsané na zadní straně vozu ve formě testu zraku. A vy si můžete objednat jen to, co sami dokážete z tabule přečíst. Samozřejmě, že ty položky, které jsou pro vás v tomto případě nejvíce lákavé, jsou napsané tím nejmenším písmem. Třeba takový cheddar je na šestém místě a samotné maso až na osmém.

Epica Awards poskytla v rámci svého cyklu „Drop everything and watch it“ anglický překlad původního spotu ve francouzském jazyce.


Pokud máte tedy štěstí (a dobrý zrak), užijete si výborný hamburger se vším všudy. Pokud dostanete suchou žemli, budete nasměrováni přímo k měřícímu přístroji.

Během deseti dní bylo touto formou k měření pozváno 5000 lidí. Jak je řečeno v samotném spotu: „K tomu, aby si lidé udělali test, je zapotřebí je motivovat.“ A to se v tomto případě opravdu podařilo!

 

Zdroje: adweek.com, youtube.com

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: