Značka Lacoste pustila krokodýla k vodě. V limitované edici nahradí na polo tričkách slavné logo ohrožené druhy zvířat
Upozadit vlastní logo nepatří zrovna k oblíbeným kratochvílím brand manažerů. Když se to ale udělá ve správnou chvíli, značka na tom může jenom vydělat. Dokazuje to i nová kampaň Lacoste. Značka stojící za vznikem polo trička představila limitovanou edici bílých modelů, na kterých nahradí její slavné logo krokodýla ohrožená zvířata.
Ohroženými myslíme ty na pokraji vyhynutí. Pro Lacoste vybrala 10 z nich Mezinárodní unie pro zachování přírody (IUCN – International Union for Conservation of Nature). Krokodýl půjde k vodě, aby dal prostor zvířatům, která potřebují zviditelnění více.
Kampaň, za níž stojí agentura BETC Paris, je začátkem tříletého partnerství Lacoste s UICN, které bylo zahájeno včera představením kolekce na Paris Fashion Week. Ta se může stát ceněným sběratelským kouskem. Počet triček s konkrétním zvířetem je totiž určen jejich počtem v přírodě. Například Vaquita, neboli sviňucha kalifornská, je jedním z nejohroženějších mořských živočichů vůbec. Do prodeje půjde jen 30 kusů triček s ní ve znaku.
Krokodýl se na prsou triček Lacoste vyhřívá již 85 let jako pocta otci zakladateli. René Lacoste si získal tuto zvířecí přezdívku pro svou urputnost na tenisovém kurtu. Díky partnerství s IUCN nyní krokodýl poprvé z triček zmizí.
Speciální edici si můžete pořídit i online na této microsite. Jedno tričko stojí 150 euro a veškerý zisk jde na ochranu ohrožených druhů zvířat.
Kam dál?
Toto není první upozadění slavného loga v posledních dnech. Po více než 100 letech přestane kráčet Johnnie Walker. Na etiketě whisky s černou etiketou ho v březnu nahradí žena, Jane Walker.
Doporučujeme se také podívat na reklamu Lacoste z dílny BETC Paris. Nadčasovost módních polo triček vypráví romantickým příběhem vinoucím se napříč dějinami. Zařadili jsme ji do výběru 7 nejlepších reklam loňského roku, nese název Timeless.