PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • AI
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
Marketing Journal
AI Budování značky

Mít SEO specialistu nestačí. Naučte se psát pro AI vyhledávače, poradil Gašpar Nagy na Content First 2025

Guerilla marketing Kreativní inspirace

Kdo má největší koule v ulici? Subway pošťuchuje řetězec IKEA

Budování značky

Marketérem roku 2024 se stal Robert Chmelař z Partners banky

AI

Google ujel s Veo 3 dalším AI video nástrojům o parník. Zvládá i dialogy

AI Budování značky

Jde o revoluci v řízení vizuální prezentace značek? Adobe vyvinula pro Coca-Colu design systém Fizzion poháněný AI

Budování značky

Max je už zase HBO Max aneb Jak nedělat rebranding

Budování značky Kreativní reklama Marketingový výzkum

Nejlepším hercem v reklamě 2024 je Hynek Čermák, kategorii maskotů ovládli Pat a Mat

E-Commerce Podcast

WebTop100 podcast: s Adamem Šilhanem o trendech v analytice, atribučních modelech i offline dopadech kampaní

Reportáže TikTok

Michael Corcoran na Marketing Festivalu 2025: Jak udělat z Ryanairu hvězdu TikToku, i když ho tolik lidí nesnáší

Budování značky Kreativní inspirace Kreativní reklama

Naši fanoušci kupují spousty věcí, vzkazuje Tubi značkám v chytré kampani

AI Budování značky

Invia sází na hravé využití umělé inteligence a univerzálnost. Maskoty nové kampaně jsou pantofle Flip a Flop

Tipy na akce

Důvěra se drolí. Jak ji značky získají zpět, ukáže Communication Summit 27. května

AI E-Commerce

OpenAI představuje ChatGPT Shopping. Nabídne uživatelům nákupy přímo z chatu

Načíst další články


Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Studie: Využívání generativní AI mezi spotřebiteli při online nakupování prudce roste
Honza Bartoš na WebTop100: Chcete mít v roce 2025 úspěšné reklamy na platformách Meta? Musíte chápat tyto zásady
Je DeepSeek vhodný jako pracovní nástroj pro marketéry? Únik dat potvrzuje možná rizika
Blíží se naplnění 'teorie mrtvého internetu '? Vedení Meta podporuje tvorbu AI účtů na Facebooku a Instagramu
E-business Forum: Říkejte pravdu a sankcí za dark patterny se nemusíte bát, uklidnil majitele e-shopů Karel Navrátil (1. část)
Copyright © 2004-2018 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:

To nejlepší z moderního marketingu
do vašeho inboxu.

Čistá inspirace jednou za 2 týdny.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?